"Rat among us."
Necítí vztek, jen zklamání.
Cesta k získání její důvěry připomíná Jackův strastiplný a zdánlivě nekonečný výstup po fazolovém stonku do světa obrů. On se na onu výpravu přesto vydal a co víc, uspěl.
O to větším zklamáním pro ni jeho podraz je.
"Měl jsi mi to říct," hlesne Arabell.
Je to ublíženost, co slyší v jejím hlase. "Je mi to líto," sklopí pohled k zemi, déle už se do jejích očí plných smutku dívat nedokáže.
"Takže takhle to teď mezi námi bude? Tajnosti, plížení se za mými zády?" ví, že je zbytečně dramatická, ale nedokáže si pomoci. Bodl ji kudlu do zad, věděl, že by to nedovolila, přesto dopustil, aby se to stalo.
Když ji Hunt řekl, kdo vpustil Horana do Kalypsó, nevěřila mu.
Jak by mohla?
Bylo ji šestnáct, když se Zayn stal jejím věrným stínem.
Luke ho najal jako jejího bodyguarda na dobu, kdy s ní nemohl být a chránit ji, což se s jeho přibývajícími povinnostmi stávalo čím dál častěji.
Z počátku ji jeho přítomnost byla nepříjemná.
Děsil ji.
Jeho mahagonově hnědé oči, jejichž pohled ji způsoboval mrazení v zádech, netečný výraz ve tváři postrádající sebemenší náznak emocí, arzenál zbraní, který měl vždy při sobě a především onen fakt, že ji jako duch neslyšně následoval kamkoli se hnula, to všechno v ní vzbuzovalo štiplavý pocit strachu.
Zvykla si.
Nebylo to snadné, ani pro jednoho, ale Arabell časem zjistila, že lepšího ochránce by si přát nemohla.
Stal se jejím přítelem, jedinou jistotou v příliš vrtkavém a nepředvídatelném světě mafie, kde každá sekunda může být vaší poslední.
Bohužel její sympatie vůči Zaynovi nezůstaly bez povšimnutí a Lukeovi se přirozeně ani trochu nezamlouvaly. Svěřil ji do rukou mladého charizmatického muže s bystrou myslí, vytříbeným vkusem pro humor a tváří řeckého boha. Muže, který reprezentoval všechno to, co měla vidět v něm a ne v druhořadém hlídacím psovi.
Uvědomění si své netrvalo Lukeovi dlouho, Zayna propustil po půl roce jeho působení a zbavil se tak potencionální konkurence, kterou v něm viděl.
Arabell se ale nehodlala svého parťáka jen tak vzdát.
V tu dobu ji Antonio neoficiálně daroval Kalypsó, podnik, který noc co noc vřel ve svých základech hostíc nejnebezpečnější a nejvlivnější muže i ženy vládnoucí podsvětí a Arabell potřebovala někoho, kdo by ji stál po boku a zajistil ji vzácný pocit bezpečí.
ČTEŠ
L I M B O |FF One Direction cz|
Fanfiction"Loving any of us is a death sentence, right, but if you give up now, then what were you even fighting for?" Jak daleko je člověk ochotný zajít pro pomstu? Až na samý konec pekla, bude-li to třeba. Navitty© (2017) ALL RIGHTS RESERVED cover by...