,,Zlatko poď lietadlo už čaká!" zakričala na mňa mama.Zišla som dole po schodoch a namierila si to do chodby no vtedy ma mama zastavila: ,,Sarah ja viem že to nie je pre teba ľahké ale bude ti tam lepšie uvidíš." Milo sa pousmiala a išla do obývačky po ostatné veci.Ja som si zatiaľ obula svoje čierne vansky.
Nasadli sme do auta, vybrala som si mobil a slúchadlá z vrecka a pustila som si pesničku od BTS War of hormone. Dorazili sme na letisko a už nas tam čakalo súkromné lietadlo. ,,Prečo nemám normálny život ako ostatné deti v mojom veku?" zamrmlala som si popod nos. Nasadli sme do lietadla a zapla som si pesničky (samozrejme K-Pop :D).
Prílet
Vystúpila som z lietadla a samozrejme čo nás tam nečakalo? Limuzína...
Nasadli sme a limuzína nás doviezla pred veľkú vilu.Keď som ju uvidela sánka mi padla až na zem. Vošla som dnu a snažila som sa v tom bludisku nájsť svoju izbu no napokon som ju našla. Bola prekrásna.
Rozbehla som sa a skočila na posteľ.Zaspala som. Ráno ma prišiel zobudiť ocko: ,, Dobré ráno princezná." Pousmial sa a ja som ho objala. ,,Na stole máš raňajky, keď sa naješ vybal si veci a príď dole, čaká ťa tam prekvapenie." Čo povedal ocko to som spravila. Ked som si vybalila veci zišla som dole a v obývačke ma čakalo to prekvapenie. Bol to nový I Phone 6s čiernej farby.Milujem čiernu farbu.
Chcela som ísť za rodičmi poďakovať sa im no keď som prišla do kuchyne čakal ma tam lístok s nápisom: ,,Zlatko prepáč nám vieme že sme ešte len dorazilili ale museli sme ísť na služobnú cestu. Uži si svoj darček, školu máš už vybavenú bude ťa do.nej voziť Olu náš nový vodič limuzíny. Variť ti bude tvoja nová slúžka Se Ni Ong.
Milujeme ťa zlatko!
P.S.:Prídeme o 2 mesiace."Mávla som nad tým rukov a išla som sa prezliecť.
YOU ARE READING
New life {Park Jimin}
FanfictionAhoj volám sa Sarah som strašne tiché a hanblivé dievča. Moji rodičia sú úspešný biznismani.Dostali návrh presťahovať sa do Korei .... Samozrejme súhlasili no mne to povedali až deň pred odletom ... Musela som sa rozlúčiť so starým životom a začať n...