Vím, že to nejsou vtipy, ale koho to zajímá ať si to přečte xDDD :
Anime birthday game: Akasaka mamoru hugged me because he loves me.
Spirit animal: Horse.
Random anime "game" : Makoto Ito gave you a gift in the world of school days because love in the air.
Anime where you play the main role: Angel Beats... (Nééé prosím nééé ='( )
If you wake up in anime: If you wake up in anime you'll have blue flames. Your best friend would be Sakata Gintoki. (Chci se přenarodit! Sebby je 1! ='( )
Birthday anime game: In the team with Sai Naruto.
Vampire knight birthday scenario: Hio Shizuka saves you. (Ta určitě T_T)
Anime game: Konata Izumi makes you a lovely delicious bento (oběd) because you look like a goat. (OMG!! xDDD Izumi a vařit?! xDDDD HELP! Umírám smíchy! xDDD ='DD Ale jsem ráda, že to byla Izumi ta je super!!!!!!!!!!!! ='DDD)
Anime Shingeki no Kyojin game: Erwin Smith was handcuffed indefiniteli to because it was a good idea at the time. (xDDD)
Naruto game: I'm in love with Temari. (WTF?! T_T -__-)
Fairy Tail game! <3 : Replaces the human population with Happy. (xDDDDD ='DDD)
Fairy Tail game <3 : I made a gift for Sherry because I'm sexy. (No to určitě xD Ale Sherry je hezká xD #Nohomo )
Birthday anime game: Stranded on Island with Sebastian Michaelis. (<3 <3 <3 <3 <3)
Tak a teď ty vtipy! =D
YOU ARE READING
Anime vtipy! =D
RandomBudou tu různé vtipné scénky z různých anime (Napsané, videa sem ASI dávat nebudu) různé vtipné obrázky z/s různých anime! =D