3

32 2 1
                                    


Ajattelin koulussa koko päivän vain Chuckia ja sitä kuinka hän halasi äitiä. En käsitä? Vastahan me oltiin kahdestaan äitin kanssa, ja niin halusin olla vielä pitkään. Ei minulla ole mitään Chuckia vastaan kai mutta en vain nyt pysty sulattamaan sitä että äidilläni oli joku.

Opettaja: Amalia!                                                                                                                                                                 Minä: Ai häh? Mitä?                                                                                                                                                                Opettaja: Niin että tuletko kirjoittamaan vastauksen taululle?          

Katsoin yhtälöä taululla ja ajattelin vain että esitän pyörtyväni tai sanon että minulla on paha olo...tyydyin kakkos vaihtoehtoon. Opettaja antoi minun lähteä kotiin. Onneksi.

Kotona etsin Chuckin facebookista ja twitteristä kaikkialta mistä keksin. Halusin tietä kuka hän oli joka liikkuu äitini kanssa. Äiti on minulle hyvin tärkeä ihminen enkä halua että kukaan pervo leikkii hänen tunteillaan. Pian löysin facebookista käyttäjän joka oli Chuckin tai sitten sielä muuten vain oli hänestä ja äidistäni kuva sekä tila päivitys jossa luki "Parisuhteessa henkilön maria kanssa" katsoin milloin se oli julkaistu. MITÄ HITTOA 6KK SITTEN! PUOLI VUOTTA SITTEN OLIKO TÄMÄ JOKU VITSI?

Illalla äiti tuli kotiin ja juoksin alakertaan huutaen ja riehuen. Tunsin vihaa ja olin pois tolaltani.     

Äiti: Eikös sinun pitänyt olla kipeä?

Amalia: MITÄ? MIKSET OO KERTONU MULLE CHUCKISTA AIKASEMMIN!? 6 KK ENKÄ MÄ TIEDÄ MITÄÄN?

Äiti lysähti tuolille ja puuskahti "Joo mun ois pitäny kertoo paljon aikasemmin. En vaan voinut."  Äiti melkein itki katsoin äitiä ja kysyin "Mikset muka voinut? Mä en ymmärrä? Chuck on mulle ihan fine, mutta oisit voinu kertoo." Kävelin ylös huoneeseeni ja katsoin ikkunasta kun äiti käveli ulos sytytti tupakan ja soitti jollekkin. Äitini ei polta. Vain jos hän on stressaantunut. Joku on pielessä en tiedä mikä tai kuka, mutta minusta tuntuu että Chuck tulee tuottamaan ongelmia minulle ja äidille.

Seuraavana päivänä Chuck vei minut kouluun. En pitänyt siitä enkä halunnut puhua hänen kanssaan, mutta tahtomattani keskustelu alkoi.

Chuck: Äitisi kertoi mitä eilen tapahtui. Olen pahoillani. Syy on minun en tiedä mitä ajattelisit minusta enkä halunnut tulla.

Amalia: Hienoa hei mua ei hirveesti kiiinnosta sun juttus että jos vaan ajat. 

Hymyilin hänelle sarkastisesti ja Chuck pysäytti auton. Hän otti hanskalokerosta jotain minun puoleltani en nähnyt mikä se oli. 

Chuck: Turpa kiinni kersa muakaan ei kiinnosta sun jutut!

Olin vain hiljaa. Onneksi olimme jo koululla en sanonut vieläkään mitään poistuin autosta ja katsoin kuinka se kaahasi pois koulun pihasta. 

Piti Olla Vain MeWhere stories live. Discover now