Her şey çok guzeldi hepimiz için, taki hayatla gerçekten konuşmaya başlayana dek. Henüz lise 3'e gidiyorum yolun yarısını geçtik artık, herkes gibi benimde hayallerim var elbette. Artık başka anlam taşıyor hayat benim için, yoruldum artık insanların hayatlarına imrenmekten,
-sen kimsin ..?
Diye soru sorulduğunda aslında vermek istediğin cevaptadır hayallerin, hayal etmeyi en son çocukluğumuzda çizgi film izlerken bıraktığımızı sanıyoruz, çünkü hayal etmek çocukça geliyor hepimiz için, ama ...
-YANLIŞ !
Herşey hayal etmekle başlar aslında, "HAYAT ve HAYAL"kavramları birbirine çok yakındır aslında, tıpkı bizimde hayallerimize yakın olduğumuz gibi.
-Senin hayallerin hazine dolu sandığının tek anahtarıdır, o anahtarı kaybedersen bidaha bulamayabilirsin ..!
Hayal kırıklığımı ? Sadece hayal kurup hayalleri adına hiç bişey yapmamaktır "Hayal Perest"ten başka bir adı yoktur onun.
-Peki sen öylemisin ?
Kendine yalan söyleme öyle olsan bile henüz hiç birşey için geç değil, bir adım at ve yılmadan, usanmadan adımlarını atmaya devam et. Emin ol ki o adımlar senin hayallere fısıldayan adımların olacaktır. Başta kimsenin umrunda olmaz senin kim olduğun ne yaptığın, peki ya sonra, sonrasını bırakta hayallerin yaşasın, yeterki sen kendin için birşeyler yapmayı öğren.
-Hani bazen hayattan bezdiğimiz noktalar olur ya, kendimizden tamamen vazgeçtiğimiz anlar. Peki düşündünmü hiç neden o duygulara kapıldığını. Aslında farketmiyoruz ama o an o duyguların tek sebebi hayal kurmayı bırakmamızdır, çünkü; artık hayal kurmak adına artik hiçbirşeyin kalmadığını zannederiz.
-peki seni bu düşüncelerden sonra hayata bağlayan şey ne oldu?
İşte bu sorunun cevabı sana baska soruların binevi cevabı oluyor zaten...
"Kaç kez dalıp gittiğîn bu sularda
Kaç HAYALler boğuldu biliyormusun?"
Der; Cihan YILDIZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLERE FISILDAYAN ADIMLAR
AdventureHayatımdan doğaçlama aslında bu kitap, yaşadıklarımdan bir örnek ve eğer kitap hakkında düşünceleriniz varsa; "SAYGI" çerçevesinde iyi veya kötü yorumlarınıza açığım. Okuyucularıma şimdiden teşekkürler ... YORUMLARINIZI BEKLİYORUM