Arkadaşlar bu ilk kitabım ve yapabilecek miyim bilmiyorum ama iyi olmasını umuyorum. Lütfen kitapla ilgili yorum yapmayı unutmayın. 😊 Yorum yapmassanız bende bilemem nerede yanlış yaptığımı ^^ Neyse çok uzatmayayım. İyi okumalar.. 😊
Adım Ayperi, 17 yaşındayım. Şu ana kadar kimseyle konuşmadım ailem dışında ve bu yüzden hiç arkadaşım yok ve ben zaten bunu umursamıyorum. Çünkü, benim bir sorunum var. Karşımdaki insanları çıplak olarak görüyorum - üstlerinde ne derece kapalı kıyafet olursa olsun - işte tüm sorunum bu ve bu sorun yüzünden herşeye tiksinti ile bakıyorum daha doğrusu artık başımı kaldırmıyorum. Başımı kaldırdığım an midem bulanıyor çünki - benim yerimde kim olsa zaten herkesin midesi bulanır bundan şüphem yok - Bu nasıl mı başladı. Anlatayım bu benim küçükken bir çift insan çiftleşmesini gördüğüm an başladı. Daha 7-8 yaş civarlarındaydım sanırım.. Bu olaya nasıl dahil olduğumu tam olarak hatırlamasamda sadece birbirine kenetlenmiş iki iğrenç çıplak vücut gördüğümü hatırlıyorum. Ondan sonra psikolojik olarak herkesi çıplak olarak gördüğümden kimseye ne temas edebiliyorum ne de konuşmak istiyorum, tiksiniyorum çünki ne yapayım istemsiz bişey sonuçta. Ailemin suratına bile bakamıyorum. Off herneyse geçelim artık bu konuyu.. Sabah 7'de ötmeye başladı zıkım olasıca telefonun alarmı öyle bi ses ki telefonu duvara çarpıp kırasım geliyor ee değiştir başka bişe yap diyeceksiniz siz şimdi ama napıyım sadece bu alarmın çalmasına uyanıyorum. Şimdi o zaman kes çeneni ve bırak şu mızmızlanmayı diyorsunuzdur ki haklısınız geçtim :| Sabah annem her zamanki gibi ona bakamıyacağımı bildiğinden masaya kahvaltımı hazırlamış ardından da direk dışarı gitmiş. Aramızda bi mesafe var diğer anne ve kızları böyle birbirbirimize şappır şuppur öpüşmüyoruz yani.. Ee doğal olarak annem nasıl diğer anne kızları gibi olmak istesede yapamıyor ve bu duruma ikimizde üzülüyoruz kadıncağız bu durumumun düzelmesi için neler yapmadı ki be. Beni psikologlara hacılara hocalara her yere götürdü iyileşmem için ama nafile her neyse kuzularım bu konuyuda geçelim. Kahvaltımı ettim koyu kahve saçlarımı açık bıraktım kahküllerimi de getirdim gözümün önüne saçlarımla uyumlu olan göz rengim tamamen kamufle oluyordu saçımı önüne attığımda. Makyaj yapmıyorum doğal olarak zaten başımı yerden kaldırmıyorum. Yere de kendimi aşık edecek değilim ya.. Aman neyse bizim okulun üst formasını giydim - alt tarafa istediğin pantolonu giydiğin için - siyah kot pantolonu giydim ayağımada bi bot giydim siyah montumuda giyip çıktım. Havadaki rüzgarın önümdeki saçı çekmesine gıcık oldum ve küfür ede ede gidiyorum. Ki herkes bana bakıyor düşüncelerim sesli olarak çıkmış yani rüzgara küfrettiklerimin hepsini duymuş olacaklar ki midem bir an bulandı ha siktir herkesin çıplak vücudu gözlerimin önünde.. Yaşlı teyze mi dersin memekleri sarkmış, göbeği yarı şekilde cinsel organını kapatır vaziyette genç bir erkek vücudu kaslı ama alt tarafı iğrençç ıyk - emin olun sizde sevdiğiniz adam yada herhangi bir erkeğin vücudunu tamamen çıplak görseniz siz de tiksinirsiniz - ve daha bir sürü insanın çıplak vücudu hemen ordan kafam yere bakar şekilde koşarak durağa doğru koştum. Neyse ki otobüs o anda gelmişti ve bende direk atladım içine.. Sınıfa girdim ilk önce sınıfa kim girmiş diye baksalarda ben olduğumu görünce kafalarını hemen geri çeviriyorlar. Buna alıştım çünki bu durımu zaten ben istemiştim.. İlk başta benimle konuşmak isteselerde ben ne yüzlerine bakıyorum ne de uzun uzun cevaplar veriyorum neyse öyle olunca ilk olarak herkes benden nefret etsede sonra herkese öyle davrandığımı görünce beni yok saymaya başladılar. Eh nihayetinde biraz sıkıcı olsada hayatım sadece müzik dinleyerek keyifleniyordum. En arka duvar kenarı yerime geçtim tabii ki tek başıma oturuyorum. Hıhıhı tek oturmak her zaman iyidir şöylen güzeeelll iki kişilik boş bi yer çok rahat oluyo bee. Bu düşüncelerimde dolaşırken bi yandan da kulaklığımla telefonumu çıkardım müzik dinlemek için ki istemeden de olsa önümdeki kızların konuşmasına kulak misafiri oldum. Önümdekiler sınıfımıza yeni birini geleceğini söylenince ilgimi çekmedi kulaklığı taktım kulaklığıma ki bi anda kafam dankk dedi. Sanırım bi tek benim yanım boştu. Tiksinirerek de ılsa insanlara bakmayarak bi sınıftaki sıraları taradım gözümle ve aynen kafamın içindeki dank sesindeki gibi bi tek benim yanım boştu. Ha siktiir dedim kendi kendime şimdi ne bok yiyeceğim ben?? Diye düşünürken bir an mideme ağrı çöktü. Cık of ulan bari yanıma güzel vücutlu bi kız gelse en azından erkeğe baktım kadar bulanmazdı midem.. 5-10 dakika geçtikten sonra hoca geldi. Çok iyi bir kadındır kendisi ve bizim okulda bütün erkekler kendisine asılır sanki bu kelime biraz hafif kaldı yanına düzelteyim cancağızlarım kısaca yavşarlar. Ne de olsa güzel bir fizik ve yüze sahip ayrıca bekar da.. Neyse bunu da geçelim beybilerr.. Mecburen olsa da tahtaya baktım ve o an bendeki şansın eşşek şansı olduğunu tekrardan anladım. Bir erkek.. İçimden küfürler savurdum ve direk kafamı aşağı eğdim. Hoca çocuğu tanıttı ve duyduğum kadarıyla çocuğun ismi Poyraz. Ve kafamdaki dank sesinin dediği gibi hoca onu yanımın boş olduğunu eliyle göstererek "İşte oraya oturabilirsin Poyrazcım" çocuk yanıma gelip oturdu ve bi an yüzüme baktığını hissettim ve kesin olarak suratıma bakıyordu.. Sanırım bütün kızlar buraya ağızlarını suyu akarak buraya bakıyorlardı.. Bunu önemsemedim. Ama yanımdaki çocuğun sesi ile irkildim " AHH SEN.. KLEOPATRAA"
"Kleopatra yı doğru yazdım mı bilemiyorum ama eğer yanlış yazdıysam k. bakmayın"
İlk bölümü biraz kısa ve sıkıcı olmuş olabilir ancak gelecek bölümleri hem komik hem heyecanlı olacak ha bide daha uzun. Yorum yapmayı unutmayın sağlıcakla kalın. Yeni bölümde görüşürüz. 😘🙋🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tiksinti Nasıl Aşka Dönüşür
RomanceAna karakter olan kızımızın bir sorunu var. Bu sorun yüzünden kimseyle temas etmek ve onlara bakmak istemiyor. Tabi bu durumda herkes o yokmuş gibi davranıyor. Tek bir kişi hariç o da Poyraz. Bakalım bakalım Poyraz kızımızı kendine sevdirebilece...