BAŞ BELASI

9 0 0
                                    

Medya Ayperi.. Direk hikayeme geçiyorum..

Haa o bana kleopatra mı dedi..
Biran şaşırdım ve suratına baktım 5 saniyeliğine sonra biran bi baktım çıplak!!!
Gövdesi vücudu güzel amma alt tarafı görünce tiksindim ve direk kimseyi takmayarak koşarak tuvalete koştum.
Harbiden neden bakmak istedim ki sanki keşke dürtülerime engel olup bakmasaydım yani şaşkınlığıma denk geldi biran.. Off herneyse geçelim bunu geri sınıfa girdiğimde bütün gözlerin üstümde olduğunu sezdim bi an.  Buna poyraz da dahildi. Off neden gül gibi sıramı bide bu çocukla paylaşmak zorunda idim kii..
Hocadan özür diledikten sonra Poyraz'a bakmayarak "lütfen bidaha benimle konuşma ve görmemezlikten gel"  dedim kısık bi sesle.. Ama o ise bağırarak buna bağırmada değil öğürme denir "Kleopatra sen ne diyorsun, senin bu küçük aşığına böyle mi davranacaksın"  dedi..  Ha o ne dedi küçük aşık mıı.. Benim hiç ilişkim olmadı ki tiksinirim ben böyle şeylerden.. - bedenime sahip olmak isteyen oldu ama onlar da en sonunda vazgeçmişlerdi-
Şimdi bu çocuk çıkmış sanki aramızda bişe varmış gibi "bon sonon kocok asogonom"  diyor bana  gerizekalı.. Bilen bilmeyende yanlış anlayacak.. Dışarıdan çok sakin göründüğümden içimde kopan fırtınaları vesveseleri duymuyor görmüyorlardı tabii..
Yavaş yavaş ayağa kalktım ve sesimi biraz yükselterek " Acaba sen kim oluyorsun da bana kleopatra diyorsun bu birinciydi. İkinci olarak ise ne aşkı ne sevgisi böyle bişe olmadı ve sen kalkmış bana sanki aramızda bişe geçmiş gibi ben senin küçük aşığınım bunu bana nasıl yapıyorsun diyosun ha sen kimsin söylesene "... 
Bana sadece senin küçücük tatlı ve sana saplantılı aşkınım dedi.. Şimdi gerçekten bu ne anlama geliyordu??
Beni seviyor muydu yada sadece saçmalayan bi delinin teki miydi?..
Bu şuan için merak ettiğim bişeydi. Sadece yaşamak istedim bi an için aşk denen şeyi..
Ama ben biliyordum ki aşk denen şeyin saçmalık olduğunu,iki insanın birbirini kullanmadan başka bişe olmadığını biliyorum.. Bu yüzden böyle aptalca şeylere ayıracak vaktim yok benim.
Ama o an gerçekten hastalığım olmasaydı aşk hakkında böyle şeyler düşünür müydüm??  Bu merak ettiklerim arasına girebilecek bi türden soruydu.  Bana o lafları ettiği an sadece aklıma o insanlar geldi birbirine kenetlenmiş iki pis vücut sahiden ben niye o odaya girip onları görmüştüm ve neden beynimden hiç çıkmıyordu..

Aklımdaki düşüncelerden kurtularak çocuğa baktım..  Gerçekten neden böyle olmak zorundaydı onun o iğrenç alt tarafını görmek zorundamıydım??  Bide o yetmezmiş gibi sınıftaki diğer insanlarda dahil buna..  Bu çok iğrenç ve mide bulandırıcı bi şey. Herneyse düşüncelerim çok oldu artık şu mala haddini bildirmeliyim.  "Ne yani sen filmden mi hopladın??  Haha çok komik insanlara sanki bakın yarasa sıçıyor demekle ne farkı var haa?  Ve bu hareketlerine davranışlarına dikkat etmez isen SENİ ŞİKAYET EDERim, anladın mı beni ama anlamadıysan diğer dillerdede söyleyebilirim haa ne dersin?? "

Sadece baktı ve sadece o da değil bütün sınıf ve buna hocada dahil bana baktılar galiba benden beklemiyorlardı böyle bi şeyi..  Çokta tııınnn yani..

Poyrazdan;

Yolda yürüyodum yeni okul hakkında düşünürken.. Ayağıma taş geldi dedim şunu bi fırlatayım.  Bi baktım kahverengi saçları uçuşan uzun belli inceye böyle nası desem çok seksi bi kız anaa benim yeni okulun forması değil mi o??   O değilde kleopatra geldi aklıma..  Ama harbiden kızda benziyor kleopatraya haa..  Ama komik bi kız belli saçlarına savurduğu için rüzgara küfreyordu aynen şu şekil
"Rüzgar senin o gizli ellerini alayımda ceplerime sokayım.  Senin anneanneni sevem o kesendeki paraları o senin küçük yavru rüzgarların dağıta emiii "
Diyerek.. Duyduğumda bu lafları kahkaha attım ama o kadar odaklanmıştı ki laf söylemeye duymadı bile benim gıcık olan  gülüşümü.. Tabi gıcıklık olsun diye değildi gülmem samimi bi gülüştü bu ama işte insan değiştiremiyordu genetiğini yapacak bişe yok değil mi? Neyse bende yeni okula gittim ve müdürden sınıfımı sorup,çıktım sınıfa..  Her okulda olduğu gibi yine bütün kızlar ağızlarının suyu akmış şekilde bakıyorlardı ama biri hariç...
Dur dur bu benim benzettiğim kleopatra değil mii??  Ve o an ağzımdan istemsizce "AHH..  SEN KLEOPATRA"  çıkmıştı..

Şimdiden teşekkürler umarım beğenmişsinizdir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Tiksinti Nasıl Aşka DönüşürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin