Jeg vågner ved at min alarm ringer og kigger lidt rundt. Jeg kan mærke at jeg sveder meget. Jeg er meget nervøs, for hvad der skal ske i dag. Jeg rejser mig op, og går over til mit tøj skab. Jeg Kigger lidt i mit tøj, og finder et meget neutralt sæt. Det består af en stribet Wood Wood bluse, og et par boyfriend jeans. Jeg går over til mit makeupbord og lægger en let makeup.
Jeg blev færdig og gik ud på mit badeværelse. Jeg børstede mine tænder, og redte mit hår.
Jeg gik nedenunder, og så at Valdemar og Lisa sad med min mor og far. De sagde alle sammen godmorgen til mig. Min mor spurgte om jeg ikke ville have noget græsk yoghurt, med nogle kokos flager og noget peanutbutter. Det ville jeg selvfølgelig gerne.
Da jeg havde spist færdig, gik jeg ud i køkkenet og puttede skålen og skeen i opvaskemaskinen. Jeg vidste at jeg snart skulle afsted og derfor blev jeg vildt nervøs.
Jeg gik over til vores bøjlestativ ude i gangen. Jeg tog min jakke og mine Adidas slip on på. Jeg pakkede min taske (det jeg havde med, var sådan set bare min MacBook) og tog min skulder taske fra Zadig & Voltaire. Jeg råbte:"farvel" også gik jeg ud af døren.
Jeg steg op på min cykel. Skolen ligger 5 min væk. Da jeg kom hen til skolen, stilede jeg min cykel ved alle de andres. Jeg gik ind på skolen, og gik op på kontoret. Inspektøren sagde: "Hej" til mig og fulgte mig hen til min nye klasse.
YOU ARE READING
Alt og ingenting
FanfictionHistorien er omkring en pige, ved navn Nora som bor i en by med navn Gentofte. Hun går på Øregaard gymnasium