★1★

2.8K 99 30
                                    

Věštci, alchymisti, vědci, prorokové...
Všichni tihle lidé se od počátku věků snažili zjistit jaký je smysl života. Nikdo na to však nepřišel. Nikdo až na...mě.
Objevil jsem "tři přikázání" podle kterých se řídit aby jste měli spokojený život.
1)Tvrdě
2)Hluboko
3)Rychle
Řiďte se mojema radama a dosáhnete krásného, dlouhého života plného lásky, štěstí a hlavně...SEXU! Jmenuji se Bax a budu váš učitel. Tak jdeme na to...

Jmenuji se Štěpán. Příjmení není podstatné. Nejsem nijak hezký ani bohatý. Neměl jsem zajímavý život, ale je tu jedna věc na kterou jsem hrdý. Jsem "sváděcí guru". Každý pátek chodím do místního baru, kde pomáhám ubožákům zbalit společnost na večer a někdy i na déle. Dávám jim rady a když si nikoho nenajdou a stáli by za hřích, tak jim dám praktickou lekci. Každý pátek si někoho najdu. Chcete vědět mé tajemství? Žádné nemám...Jen se význam v lidech.

Tak jde se na věc. Sebevědomě vejdu do baru a zamířím si to ke svému obvyklému místu u baru.
,,Ahoj Angie" pozdravím barmanku s kterou se znám už tři roky.
,,Ahoj Baxi! Jako obvykle?!" zakřičí na mě  přes hlasitou hudbu. Jen zakyvám hlavou a přede mnou na baru přistane sklenička whiskey s ledem. Vezmu ji do ruky a poohlédnu se po nějaké trosce.
,,Bingo!" zahlédl jsem ho u baru kousek ode mě. Vypadal fakt zoufale, popíjel jakési ženské růžové pitíčko. Fakt zoufalec jak tam olizoval to brčko. Nejspíš, ale nejsem jediný kdo si ho všiml. Proto jsem si vzal sklenku a přisedl jsem si vedle něj na barovou stoličku. Otočil se na mě a já se na něj usmál. Teď přijde ta nejnudnější část.
,,Co se stalo že jsi tak skleslý? Je pátek večer, měl by ses bavit!"
,,Já se nechci bavit, já se chci střískat!" uf, aspoň že nebude mlít o sobě.
,,Tak to si kup pořádný chlast. A necucej tak to brčko, pokud nechceš skončit s něčím ptákem v hubě..." usmál jsem se a vypil obsah své skleničky.
,,Dáš si se mnou?" zeptal jsem se když jsem si objednával další whiskey.
,,Tak na zdraví!" zaskřehotal a napil se.

,,Tak jo nemůžu se tu na tebe koukat, pomůžu ti někoho zbalit" vysvětloval jsem mu co má udělat až půjde za tím klukem, kterého si vybral. Polkl poslední lok a vydal se k němu. Kupodivu ho fakt zbalil a začali se líbat.

,,Co si myslíš že děláš?!" vykřikl zelenovlasý kluk který nás celou dobu pozoroval.
,,Kluk-říkejme mu cíl-ho ale odstrčil a věnoval se Adamovi-ten co jsem mu pomohl-" obrátil jsem se k baru a objednali si další sklenku. Sledoval jsem ty dva se spokojeným pohledem. Zajdu si na záchod a potom si najdu svůj cíl. Kopl jsem do sebe whiskey a zaplatil.

Na záchodě jsem si umyl ruce, ale když jsem chtěl odejít někdo mě natiskl na zeď. Ihned jsem poznal toho zelenovlasého kluka.
,,Co blbneš!" odstrčil jsem ho od sebe.
,,Ty! To ty jsi mě připravil o Denise!" cože kdo je kurva Denis!?
,,Celej večer jsem se ho snažil zpracovat a pak přijde ten tvůj fracek a vše zkazí!"
,,Tak to jsi ho si moc dobře nezpracoval"
,,Drž hubu! A teď nemám koho dneska ojet?!" řekl naštvaně.
,,Tak si najdi někoho koho můžeš tvrdě, hluboko a rychle ojet! A neřvi tady na mě!"sykl jsem na něj a vyšel ze záchodů.
,,Už se stalo..." chytl mé ruce a začal mě líbat. Byl jsem namáčklý na zdi s rukama nad hlavou a jeho koleno jemně tlačilo do mého rozkroku, z čehož jsem tvrdl.
,,Nechej mě-aaaaach" nenechal mě mluvit a já se neměl jak bránit.
,,Tak co? Ke mně nebo k tobě?"
,,K tobě..." odpověděl jsem bezmyšlenkovitě. Sakra! Já nejsem žádná lehká děvka! To já bych měl určovat pravidla hry! Ne on. Tak proč je neurčuju?

Tvrdě. Hluboko. Rychle.Kde žijí příběhy. Začni objevovat