Tek kişilik aşk

17 2 0
                                    

Çok sevdim...
   Konusamadım, yazamadım bekledim sadece. Benim olacağın günü bekledim, hani olur ya bir mucize diye. Anlatamadım kimseye içimdeki acıyı. Sustum, en çok sana sustum ben. Senin başkasının olduğunu bildiğim halde bastıramadım duygularımı delilik mi bu ? Ben seni gördüğüm her günün çetelesini tutar oldum be. Zaman geriye sarılsaydı tekrar tekrar o günlere giderdim. Hiç bilmiyorum teninin sıcaklığını, kokunu hissettiğimde dünya duruyor bundandır başımın dönmeleri, peki ya gece gibi bakan gözlerin alıyor beni başka bir dünyaya bırakıyor. Senin bana bir meraba deyişin bir gülüşün bu kış gününde papatya açtırır. Sahi ben sana bir sonbahar günü tutuldum, o günden beri yaprak döküyor kalbim. Ah be adam o sesin o kokun gülüşün oynayışın gözlerinin dolmasına bile şahit oldum ben , senin o iyi kalbıne aşık oldum evet aşık oldum. Vazgeçmeyeceğim bekleyeceğim elbet birgün bir mucize olucak. Ulan be bir manzara ne kadar güzel ve içten seyredilirse öyle seyrettim senin gülüşünü bakışını ondandır bu acılarım. Ben ne zaman bir yıldıza baksam seni görüyorum, o günden itibaren rüyalarım seninle ibaret. Ben sana uykularımda kavuşuyorum be onun için çok uyur oldum bu aralar . Sanki sana sarılsam geçeçek herşey dünya bir dakikalığına duracak gibi. Umut tükenince yine çarpar mı bir kalp , çarpmaz sanmıştım ama öyle değilmiş çarpıyormuş , yalan umutlarla insan ayakta kalıyormuş. Tutmadığım ellerin, bilmez tenim tenini, gece gibi bakan gözlerin çıkmaz aklımdan fikrimden. Sen başkasının olabilirsin ben seni bekleyeceğim bir gün sana sarılacağımı hayal ederek bekleyeceğim. Omuzun benim yuvam olucak. Senin ellerin en çok benim avuç içime yakışır be adam. Seni seviyorum gece gözlüm...

Tek Kişilik AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin