Sonu yangın bu yolculuğun. Bile bile ateşe yürümekti onun ki. Adam başka bir kadının, kadın ise adama vurgun. Onun başkasının olduğunu bile bile nasıl yürüyebilir bu yolda. Karşısına hep çıkmaz mı tümsekler. Peki kadın aşkından görüyor mu bu engemeleri, hayır. Olmayacak bir dua adam ile kadının birbirlerine olan aşkı. Tek taraflı değildi bu aşk. Adam da kadına duygu besliyordu. Kadın Ada'mın bir tebessümünü görmek için gecenin bir yarısı saatlerce camda beklemeye razıydı. Beklediğine değiyordu ama. Adamını görüyordu, gözlerinde ki ışığı, tebessüm ettiğinde yüzünde oluşan çizgilere kadar görüyordu kadın. Ama işte ikisi de kaybolmaya razı olmuş bir şekilde bilmedikleri bir engemenin içindeler. Kadın kendisini engellemeye çalışsada birşeyler yine çıkarıyor adamı karşısına. Ve artık serbest bıraktı kadın kalbini, bir uçurtma gibi özgür. Sonu mutlu bitecek desek inanır mısınız ? Bizde inanmayız, adamın kalbi ne kadar kadın için atsada, ikisini bir araya getiremeyecek büyük büyük sebepleri vardı. Yine de engel olamıyorlar kendilerine. Artık kalbine sözünü geçirebilen kim var ki . Çok farklı bir duyguydu bu kadın için. Adamı her gördüğün de midesinde kelebekler uçuşur, kalbi ağzında atardı adeta . Adam başka bir kadının olsada bu ikisinin aşkına engel değil... Aşkınız daim olsun...