Časť 3

10 0 0
                                    


O 2 týždne neskôr  z pohľadu Vanessy:

No takže asi by som vám mala povedať, že ako dopadlo to "rande" s Justinom. Hah je to celkom vtipná historka. Justin ma zobral do kina a samozrejme, že vybral horor "nezhasínaj" pretože si myslel že na mňa zapôsobí to chlapčenské "ochraňovanie" počas hororov no to však netušil že ja sa hororov nebojím práve naopak milujem ich, no to sa o Justinovy povedať nedá. Kvôli tomu aký je posero sme museli v polke filmu odísť. :D Za tie dva týždne som si stihla nájsť prácu v jednej módnej firme ako sekretárka, zatiaľ sa nesťažujem. A čo sa týka Justina, za tie 2 týždne sa mi absolútne neozval nie že by mi chýbal ale dosť mi to prišlo divné. No tak a teraz späť do reality pretože sa dosť ponáhľam do práce.

Už oblečená a namaľovaná som stála pred zrkadlom a kontrolovala či som vhodne oblečená. Mám na sebe bielu košeľu, čiernu sukňu nad kolená a k tomu čierne lodičky. Nastriekala som na seba pár kvapiek svojej obľúbenej voňavky a s kabelkou v ruke som zišla dole schodmi. "El idem do práce vrátim sa neskôr" medzitým ako som zatvárala dvere som počula El zakričať dosť hlasné "ahoj". Pokrútila som hlavou a nasadla som do svojho čierneho audi. Po ceste som si zapla rádio a potichu som si spievala pesničky ktoré som poznala. Za pár minút som bola pred veľkou budovou kde pracujem, vystúpila som zobrala si kabelku a vyšla som smerom k veľkým pre skleným dverám. 

"Dobré ráno slečna Vanessa" počula som za sebou hlas keď som čakala na výťah. Otočila som sa za hlasom a uvidela pred sebou svojho šéfa. Ktorý je mimochodom strašne krásny. 

"Dobré ráno, pán Jackson" mierne som sa usmiala a nastúpila do výťahu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Dobré ráno, pán Jackson" mierne som sa usmiala a nastúpila do výťahu. Vošla som dnu a stačila tlačítko s číslom 26. "Ako vidím splnili ste moje požiadavky na oblečenie" podotkol keď si ma premeral od hlavy až po päty. Presne tak ako Justin. Ugrr vypadni z mojej hlavy. Pokrútila som hlavou a mierne sa otočila na pána Jacksona tak aby som mu videla do tváre. "Áno, nechcem prísť o túto prácu, je to pre mňa veľmi dôležité" mierne som sa usmiala a zastrčila si vlasy za ucho, ktoré mi vypadli z môjho chaotického drdola. "Vy by ste o túto prácu neprišli ani kebyže ste tá najhoršia pracovníčka v tejto firme, čo samozrejme nie ste" žmurkol a vyšiel z výťahu ktorý sa akurát zastavil. Mierne som zostala v šoku po jeho slovách ale nedala som na sebe nič poznať. Pevne som zovrela uško kabelky a vyšla smer moja kancelária.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Konečne som skončila v práci a smerujem do Starbucks na svoje obľúbené latté. Vošla som do predajne kde ma už z diaľky zdravila Maria. "Ahoj Vanessa tak ako stále?" s úsmevom ma privítala Maria. "Oh, áno nemôžem uveriť že som skončila, dneska to bol vážne náročný deň" vyčerpane som pre efekt vydýchla prebytočný vzduch v mojich pľúcach. "No tak tu máš, je to na účet podniku a choď si domov odpočinúť" žmurkla na mňa za čo si odo mňa zaslúžila len zamračený pohľad. "No tak to teda nie, tu máš 5 dolárov a odchádzam" zdvihla som sa rýchlosťou blesku a predtým než niečo stihla namietať som už bola za dverami Starbucks. Nastúpila som do auta, latté si dala na miesto kde sa dávajú nápoje a vyšla smer domov.

"Som doma" zakričala som a kľúče hodila do misky. Vošla som do obývačky kde som si hodila na gauč kabelku a s veľkou radosťou skopla lodičky. V dome bolo hrobové ticho čo mi prišlo až nezvyčajné keďže vždy je na celý dom pustený televízor. Vstúpila som do kuchyne kde ma na chladničke čakal odkaz: Išla som k Jasonovy, nečakaj ma -El ♥ No čo som si aj mohla myslieť. Pokrútila som očami a papier som pokrčila a následne ho vyhodila do koša. Z chladničky som si vybrala džús a rovno si ho naliala do pohára. Vypila som ho na jeden dúšok a šla som do svojej izby kde som sa osprchovala a dala si pyžamu.

Je 23:45 a ja sedím ako každý večer v ruke so zeleným čajom a mojou obľúbenou knihou. Pomaly som popíjala čaj keď v tom ma vyrušil telefón, ktorý oznamoval že mi prišla nová správa. Nadvihla som obočie, knihu vymenila za telefón a bola som milo prekvapená keď som videla kto mi napísal. Potiahnutým som odomkla telefón a prečítala si správu.

Neustále na teba musím myslieť. -J



No takže som tu aj s novou časťou, dúfam že sa vám páči a ospravedlňujem sa že som dlho nepridala žiadnú časť ale táto časť sa mi asi 2x vymazala. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 14, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Secret LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat