"Mama..Abang nak air laa"..kata Arif yang segak berpakian baju melayu...Aku senyum dan menuangkan air ke dalam cawan..
"Abang mana Kak Ngah"tanyaku kepadanya...yang aku maksudkan adalah Ashiqah Arifah...
"Dalam bilik ma main ngan papa
..papa palau Abang ma.."katanya sambil membuat wajah sedih...aku ketawa buat kali kedua.."Alolo cayang cayang mama nii...nanti dapat adik baru nak macan ni lagi ke sayang"kataku padanya...dia terus menggeleng dan berlari memelukku..
"Hai sayang...Arif je boleh peluk..abang tak"kata Zarwisyad...kami berempat ketawa...
"Argh abang sakit.."..aku memegang perutku...aku lihat Zarwisyad panik...dia mengangkatku...Arif dab Arifah sudah berlari ke arah kereta...Mungkin diirang faham...
"Kejap sayang kejap dah nak smpai.."kata Zarwisyad...aku hanya mengangguk...
"Yeay Ayiefah nak dapat adik"kata Arifah dengan teruja..aku mengangguk..
"Abang pon kan..yeay..Angah jom pikir nak bagi nama adik apa.."kata Arif..
"Sayang kita dah sampai ni.."aku diangkat dan dimasukkan ke dalam sebuah bilik..
SKIP BERSALIN..
"Doktor²...macam mana isteri saya."...tanyaku...
"Alhamdulillah isteri encik selamat...dan encik dapat anak lelaki..."Aku mengusap muka ku...aku amat gembira...jadi nama anak kami adalah Ashraf Akif Bin Amirul Zarwisyad...
"Boleh saya jenguk isteri saya doc"..tanyaku...dia mengangguk...
"Kalau dah takde pape saya gerak dulu.."..aku mengangguk...alhamdulillah Arif dapat teman..
"Anak anak papa...Kak Ngah dan Abang dapat adik laki...huhu...nama dia Ashraf Akif..."kataku...mereka gembira...aku membawa mereka berjumpa Zulaika..
*so cam mane...to syiqin...syikie dah tambah special episode...huhu...special episode syikie akan buat 5..ni first...gudnite*
YOU ARE READING
What,Kahwin??
RomanceDisuruh balik uni hanya kerana disuruh kahwin..Kerja gila betul..Aku baru 20 tahun..takkan dah kena kahwin..kena kahwin pula dengan orang yang aku minat "Mama ika bru 20 laa..takkan dah kene kahwin..it's nonsense" ~ Zulaika "What Mommy..Mom nak sur...