Waren dromen maar echt

24 4 8
                                    

Laten we dit boek spannend beginnen. Er was eens een meisje genaamt Xandra ze zat op de schoolwc. Ze moest zo nodig dat ze bijna het gevoel had dat ze een south park aflevering na deed. De ene met; if you can't crap the crap, than its not a crap. Bij die gedachtes moets ze lachen.  Maar op een geven moment hoorde ze de snitches van de klas praten. De snitches zeiden met een irritante pipstem " heb je het al gehoord van Xandra. Ze heeft gisteren chjak uit gevraagt. Het was echt een vaal." Ik schrok zo erg van die opmerking dat een scheet mijn kont uit vliege . Gênant... "ieeehhh, welke jongen zit hier scheten te laten" snauwde de opper snitch. Natuurlijk reageerde ik niet. Maar ze gingen gewoon door met te roddelen.  Want ze hebben namelijk het IQ van een gras maaier. " Nou ja waar was ik gebleven , ojaa maar chjak  zei dus nee en toen begon ze bijna te huilen. Grinnkte walvis. Toen ging de bel. Ik wachte tot dat ze weg waren.

De volgende dag.

Ik stond in de wc mijn haar te doen. Tot dat de walvis familie binnen kwam lopen. "Hey xandratjee, hoe is het tussen jou en chjak dan. Zeg maar niks ik zie het al aan je gezicht. Hij is te knap voor jou. Wedden dat ik hem binnen 1 dag heb gefixt." Zei de opper snitch. Toen ze dat zei werd ik boos. " Ik trok haar telefoon uithaar handen en gooide het in de wc en gaf haar een bitchslap.   PATS!  Ze keek me boos aan en liep het wc hokje in om haar telefoon uit de wc te halen ik duwde haar gezicht nog even in de wc en toen duwde ik de deur dicht. En toen rekende ik af met de andere ik deed een hele coole ninja kick. Zo van PATS BOEM KABAUWWW. ik voelde me echt trots. Eigenlijk deed ik niks en was dit allemaal in mijn gedachte. Maar wat was het toch leuk geweest als het wel zo was.  Nou eerlijk gezegt was dit hele verhaal maar een droom van me. Maar dat doet er niet toe. Bedankt voor het lezen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 15, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Xandra's  DromenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu