Chapter 13

155 17 5
                                    

Niall's POV.

Ik kan niet geloven dat Liv een vriendje heeft. En ik ook weer zo stom zijn om drie jaar lang te denken dat gewoon haar vergeten mijn liefde voor haar zou weghalen. Ik heb nog nooit zo fout gezeten.

Flashback...

"This is Nick, my uhh boyfriend." Wat?? Nee!

Ik stop mijn hand in mijn zak en pak er een briefje uit.

"Call me if you want to be friends." Ik geef haar een zielige glimlach en loop weg.

Ik pak mijn koffer op -die ik had meegenomen uit de taxi- en loop de hoek om. Daar aangekomen bel ik een taxi die me naar het hotel waar ik blijf slapen brengt.

Als de taxi stopt en de chaffeur zegt dat we er zijn, betaal ik de man, pak mijn koffer uit de kofferbak, en loop het hotel binnen.

Ik krijg mijn kamernummer en pasje en loop de trap op. Ik zoek mijn kamer op en maak de deur open. Ik gooi mijn koffer op de grond en ren naar het bed.

Ik schreeuw mijn longen uit in de kussen. Tranen stromen over mijn wangen. Langzaam, uitgeput door het huilen, val ik in slaap...

Flashback over...

Het is nu twee dagen na mijn bezoek aan Liv. Ik heb niet veel gedaan behalve eten, naar de wc gaan en in bed liggen. Ze heeft me nog niet gebeld, en als ze voor morgen niet belt vertrek ik terug naar Ierland.

---

Ik wil net mijn mobiel wegleggen en gaan slapen, als mijn mobiel gaat...

___

Oehh, wie zal het zijn??

Ik heb een vraag...

Willen jullie dat ik al het Nederlands wat in de eerste hoofdstukken word gesproken vertaal in het Engels?

Vanaf nu ga ik al het Engels dat gesproken wordt in het Engels typen.

P.S. Als ik het allemaal moet gaan vertalen in het Engels weet ik niet of ik nog tijd genoeg heb om een hoofdstuk te uploaden!!

:) Bye :) .x

Nothing Can Come Between Us (a Niall Horan Love Story Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu