Little Talks (1)

1.4K 169 19
                                    

Küçük konuşmalar ile, hayal edelim.

Sabah uyuyan Hoseok'a bakarak gülümser Taehyung; elmacık kemiklerini okşar, gülümsediğinde belli olduğu için çok seviyordur orayı. Şişmiş olan kapalı gözleri ayrı bir tatlılık katıyordur, yüzündeki gülümseme büyür, sevgilisine baktıkça büyülenir. Tanıştıkları, ilk öpücüğünü onunla paylaştığı, hep yan yana olduklari için mutludur. Hem bang PD nim de bir şey demez fanmeetinglerdeki ve konserlerdeki hareketlerine. Onlar yakınlarında olan ve gerçekliklerini gören herkesin sevdiği bir çift. Diğer üyeler bile onların uyumlu olduğunu düşünüyor.

Uyurken saçlarının okşanmasını sevdiğini biliyor, ya da normalde de saçıyla oynanmasını. Birçok kez arsızca kameraların önünde yapmış, programdan sonra tahrik olmuş bir şekilde onu azarlayan sevgilisini soyunma odalarına çekip, grup üyeleri gelmeden önce, dudaklarının üzerine kısa bir öpücük kondurmuştu. Hoseok üyeler gelince yine eski mutlu haline bürünmüş, her ne kadar vücudunun dengesi şaşkın olsa da kendini toparladı belli etmemeye çalışıyor, arada da Taehyung'a göz atıyordu; Taehyung'un her zaman dudaklarını yalamasının sebebi buydu, ne zaman Hoseok'u öpse o gün dudaklarını yalamadan duramazdı ve Hoseok onun bunu yine yaptığını görünce yutkunup basini çevirmişti. Tatlı utangaçlığını gören Taehyung mutlu olmuştu tabiki de. Hoseok'u üstünde bu etkiyi yaratan kendisi olduğu için seviniyordu çünkü. Ah bir de, onu çok sevdiği gerçeği de vardı tabii.

Onun tatlı bir şekilde büzüşmüş dudaklarına, eğilip minik bir öpücük kondurdu, yatakta yanında uyuyan sıcak beden, ağzını şapırdatarak gözlerini aralamış ve gerinmiş, ona günün ilk saatlerinde aşk dolu bakışlarla bakan çocuğa gülümsemişti. "Günaydın TaeTae.."

-Başlangıcın sonu-

-Başlangıcın sonu-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
VHopeizm'in TemelleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin