Ondertussen in een donker gedeelte van de stad what. Rijdt een schaap op een badeend met een masker de donkere straten door. Op haar gezicht staat een gemene glimlach. Op haar rug heeft ze een stoffen zak hangen. Ze raced elke straat door op haar badeend, mensen springen opzij en gillen. Uiteindelijk stop het schaap bij het donkerste steegje van de stad. Ze stapt af van haar badeend en keert de zak ondersteboven, uit de zak rolt een mango. Nog wat laatste woorden... MANGO! De mango blijft stil liggen. Nee, dat dacht ik al. Zegt het schaap, niemand durft wat te zeggen tegen Marit het schaap. Dan begint het schaap heel hard te lachen. Ze pakt een mes en houdt het in de lucht en lacht nog harder en dan... Tsjak, het mango sap vliegt tegen de muren. Opeens begint er in de straat dicht bij het steegje sirenens te loeien. A, nee niet die politie koeien weer! Fluisterd Marit het schaap. Ze springt op haar badeend en rijdt het straatje uit, en begint te vluchten voor de politie koeien. Maar de politie koeien zijn snel. Maar dan... Trekt iemand Marit een winkel binnen. Marit wil de geen neerslaan... Maar het zeepaardje roept: NEE, alstublieft laat me leven! Ik probeer alleen maar te helpen. Marit laat haar hoef een beetje zakken, maar houdt hem nog wel in de aanslag. Waarom probeer je mij te helpen? Vraagt Marit verbaasd. En hoe weet ik dat jij me niet veraad?!
Ik kan je ook aangeven aan de politie koeien als je dat liever wilt! Roept het zeepaardje. Oké oké zegt Marit, maar help me nu maar! Als je me geld geeft zegt het zeepaardje! Ja, ja is goed, help me nu schreeuwt het schaap. Oké kom mee volg mij en het zeepaardje opent een deur en rent een nog donkerder steegje in. Marit rent achter haar aan. Uiteindelijk naar lang rennen stopt het zeepaardje . Ze opent een Luik in de grondt, En springt er in. Marit aarzelt, maar springt er dan ook in. De val is lang...... PLOF, Marit valt met haar gezicht in iets zachts. Ze kijkt op uit het kussen, ze kijkt om zich heen. Waar is ze? En waar is het zeepaardje? Dan hoort Ze uit de enige donkere gang die voor haar is de stem. Kom deze kant op! Dus Marit staat op en wandelt de donkere gang door. Na een lange wandeling knalt Marit tegen iets aan. AU! Ze kijkt op, oeps daar stond een deur. Het schaap opent de deur en kijkt rond in de enorme kamer achter de deur. In de kamer staat het zeepaardje. Hier ben je veilig! De kamer was best groot maar er stond weinig in. Een bed en wat kisten was alles. O een wat snoep, en mangobroodjes. Je kan hier ook overnachten zegt het zeepaardje. Mijn naam is trouwens Selina.
Waar moet ik slapen dan? Vraagt het schaap. O ja zegt Selina..... Hmmm.. Ik maak wel een bed op de grond van mangobroodjes. O NEE! Roept Marit.
Wat is er vraagt selina, hou je niet van mangobroodjes?
NEE IK BEN MARA DE BADEEND BOVEN VERGETEN!
Het is maar een badeend zegt selina die haar raar aankijkt. JA MAAR HET IS MARA DE BADEEND!
maar als je nu naar buiten gaat wordt je gepakt door de politie koeien!
Ja das waar zegt Marit.
Ik koop wel een nieuwe badeend.
Verdrietig gaat Marit het schaap op haar bed van mangobroodjes.Als de twee slapen, gaat Marit plotseling slaapwandelen. In haar slaap pakt Marit een mes waar nog mangosap aan zit. Ze loopt naar Selina. Dan is er plotseling een gil. En zit er overal op de muren zeepaardjes bloed.... Dat toevallig bestaat uit snoep ....
YOU ARE READING
De wereld van what!
FantasyIn deze mislukte wereld gebeuren de vreemdste, raare ongelooflijke mislukte dingen. Het verhaal gaat over een vreemde Squad, een best wel heel vreemde.... Als dus Marit het schaap een mango vermoord breekt de hel uit in de wereld! De Squad gaat er a...