55 1 0
                                    

Soo ae ada lah antara pelajar yang diminati oleh ramai para pelajar lelaki.

Pada hari isnin itu,Soo ae maenolog cikgunya untuk mengangkat buku."beri laluan-beri laluan" kata soo ae sambil mengangkat buku yang bertimbun semacam bukit.

Tanpa disedari soo ae,seorang lelaki sedang berjalan dengan tergesa-gesa sambil membaca buku.Soo ae tanpa sengaja telah melanggar lelaki yang bernama jung kook.Buku yang dibawa soo ae itu terjatuh atas lantai."sorry,saya terlangar awak,sini saya tolong angkat kan".kata jung kook."ok tak apa²".Kata soo ae.

Jung kook seakan terjatuh cinta dengan soo ae apabila melihat wajahnya."nah buku awak,sorry k".Kata jung kook."tak apa,benda dah jadi kan".Kata soo ae."Boleh tak saya tanya,nama awak apa?".kata jung kook."ouhh,nama saya soo ae,salan kenal".Kata soo ae.Okey lah saya nk pergi jumpa cikgu nih,bye".kata soo ae.lalu soo ae pon beredar.Dalam hati jung kook berkata"Dia tak tanya pon nama aq,sombong nya"Kata hati jung kook.

Keesokan hari nya,jung kook bersenama di taman tasik berdekatan dengan universiti nya.Jung kook ternampak soo ae sedang bersenam berdekatan dengan taman permainan."wow,crush aku ada sini lah,ni jodoh lah ni".kata hati jung kook sambil ketawa besar di hati nya.Jung kook mengintai soo ae secara senyap tanpa disedari, kawannya jimin berada di belakangnya."woi,kau buat apa haaa"?..kata jimin.Terkejut jung kook dibuatnya."apa lah kau ni kacau mood je,nak intai crush aku".kata jung kook."macam² lah kau jung kook".kata jimin dengan penuh hairan.

Jung kook adalah student universiti,yang terletak di seoul.Jung kook mengambil aliran dalam bidang doctor.Soo ae juga sama dengan bidang aliran yang sama diambil jung kook.kereta soo ae berada di tempat letak kereta untuk student.Jung kook ingin mengenakan dia dengan memacitkan tayar kereta soo ae."Hurmm..kalau aku nak rapat dengan soo ae aku kenalah, kena kan dia".kata jung kook dalam hati kecilnya itu.

Selepas memancitkan tayar kereta soo ae jungkook menunggu soo ae berdekatan dengan tepat kereta soo ae diletak,untuk melihat riaksi pada muka soo ae.Selepas sejam menunggu soo ae pon tiba,soo ae melihat tayar kereta nya pancit"haishhh..sapa buat ni"?.kata soo ae.jungkook dari jauh melihat telatah soo ae yang comel itu mula tersenyum ketawa kerana crushnya itu ternyata comel.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 18, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ohhh!! My CrushWhere stories live. Discover now