Sebab ramai yang macam tak puas hati dengan end dia..jadi aku buat ni. 😂😂😂 tapi otak aku dah padat jadi tak dapat nak fikir sangat. Jadi..hope korang enjoy~!
•
•
•
•
•
•
No one.
"YAHHH MIN YOONGI!" Jeritan Ha Jin membuatkan semua pelajar di koridor memandang tepat ke arahnya.
Begitu juga Min Yoongi.
"Kau panggil aku apa tadi? Min Yoongi?"
"Ye! Kenapa? MIN YOONGI?"
"Dah pandai en kurang asam sekarang?"
"Dia yang ajar. Nak salahkan kita pulak" terkumat kamit mulut Ha Jin menyumpah-nyumpah Yoongi.
Yoongi menggulingkan matanya dan tinggalkan situ. Headphone nya dipakai.
"Sunbae tak guna! Ha Jin hancurkan jugak headphone tu nanti!" Ha Jin mengejar Yoongi dihadapan.
Headphone Yoongi di cabut.
"Kenapa sunbae conteng meja Ha Jin? Penat Ha Jin kena bersihkan balik. Dah lah susah nak bersihkan ㅠㅠ"
"padan muka. Siapa suruh tinggalkan aku semalam. Ingat aku tak nampak ke kau balik dengan Eunwoo?"
"Yahhh! Kalau iya pun janganlah kejam sangat. Ha Jin temankan Eunwoo beli barang je. Untuk yeochin dia!
"Yeo-yeochin? Eunwoo ada yeochin? Siapa?"
"Adalah! JungMi. Dahlah! Bencilah sunbae!"
Ha Jin pergi dari situ.
"Ha Jin! Yah Ha Jin! Jung Ha Jin!"
Ha Jin tidak menghiraukan Yoongi.
"Yaish, Yoongi pabo!" Yoongi mengetuk kepalanya beberapa kali. Menyesal lak buat Ha Jin macam tu.
_______
Yoongi : Ha Jin~ Yoongi minta maaf..
Yoongi : Yoongi tahu Yoongi salah..maafkanlah Yoongi.
Yoongi : Yoongi bosan Ha Jin tak layan Yoongi.
Yoongi : Ha Jin janganlah macam ni Ha Jin!! ㅠㅠ
Yoongi : Ha Jin! Ha Jin! Ha Jin! Yoongi sayang Ha Jin!! Janganlah wat Yoongi tersiksa macam yini ㅠㅠ
"Apa ni..susah betul nak pujuk perempuan ㅠㅠ gais tolong aku" yoongi melihat mesej nya yang di bluetick oleh Ha Jin.
Ha Jin yang membaca hanya terkekek-kekek ketawa.
"Padan muka sunbae! Nak merajuk!"
YOU ARE READING
[C] headphone + min.yg
Fanfiction❝ Sunbae! Saranghae! ❞ ❝ Huh? ❞ ❝ Ish! Sunbae ni pekaklah! ❞ Start: 051116 End: 161116 Status ; completed + Cerita ni idea saya sendiri. Don't copycat + Highest rank : #22 in fanfiction ⓒJeonlist_ ; 2016 Cover by ; @joonzgal