Μάθε το ινδιάνικο ζώδιό σου

294 15 0
                                    

Διάβασε πιο κάτω πως είναι το ινδιάνικο ωροσκόπιο των κατοίκων από τα Βραχώδη Όρη, την Κολομβία και τις δυτικές περιοχές της Βόρειας Αμερικής, την αντιστοίχισητων ημερομηνιών με τα ινδιάνικα ζώδια και τι ιδιότητεςτους προσάπτουν.

Αν γεννήθηκες 21/3 - 20/4 είσαι Γεράκι

Είσαι επεκτατικός/η, με όραμα, εστίαση στο στόχο και ικανότητα να βλέπεις πέρα από αυτό που αντιλαμβάνεται ο μέσος άνθρωπος. Δεν φοβάσαι τίποτα, προκειμένου να καταφέρεις το όνειρο, το όραμα ή τους στόχους σου. Σου αρέσει να γαντζώνεσαι σε μια νέα επιδίωξη, ιδιαίτερα όταν σου δίνει πλήρη ελευθερία. Είσαι γεννημένος/η για να αναζητάς συνεχώς την περιπέτεια και οι άνθρωποι σε βλέπουν ως φυσικό ηγέτη.

Μέρος του μαθήματος της ζωής σου είναι να αντιληφθείς πότε επιχειρούν κάποιοι να σε εκμεταλλευτούν για προσωπικό όφελος. Το να απλώσεις τα φτερά σου και να λάμψεις με την προσωπικότητά σου πρέπει να είναι η απάντησή σου και με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να γίνεις παράδειγμα προς μίμηση.

Αν γεννήθηκες 21/4 - 20/5 είσαι Άλκη

Είσαι ένας ευγενικός γίγαντας. Η καρδιά σου έχει μεγάλη αγάπη και διάθεση προσφοράς, ιδίως σε θέματα του σπιτιού και της οικογένειας. Έχεις τεράστια επιρροή στους άλλους και μπορείς να επιβάλεις εύκολα την άποψή σου - αν θέλεις - αλλά συνήθως δε λειτουργείς ανταγωνιστικά, ούτε διεκδικητικά. Ξέρεις τη δύναμή σου, αλλά συχνά επιλέγεις να μην ελέγχεις και να μην την χρησιμοποιείς, αν δεν είναι ανάγκη. Προσφέρεις ανέσεις στην οικογένεια ή τους φίλους σου και όμορφες, τρυφερές στιγμές αλλά όλα αυτά θα εξαφανιστούν αν αισθανθείς ότι αδικείσαι. Εάν κάποιος βλάψει κάποιο άτομο από το «κοπάδι» σου γίνεσαι ψυχρός εκδικητής.

Μέρος του μαθήματος της ζωής σου είναι η ευελιξία στην αντίληψή σου και το να καταφέρνεις να ξεχωρίζεις ποια μάχη πρέπει να δώσεις και ποια να αποφύγεις.

Αν γεννήθηκες 21/5 - 21/6 είσαι Κουκουβάγια

Οι δικοί σου άνθρωποι δυσκολεύονται να σε παρακολουθήσουν παρά την φαινομενική ικανότητά σου να επικοινωνείς με έξυπνο τρόπο τις σκέψεις σου. Αυτό οφείλεται γιατί από τη φύση σου έχεις ένα υψηλότερο επίπεδο γνώσης. Το πνεύμα σου συχνά αναγκάζει τους άλλους να προσπαθήσουν να σε φτάσουν σε επίπεδο για να σε κατανοήσουν καλύτερα (κάτι που πολλοί άνθρωποι είναι απρόθυμοι ή ανίκανοι να κάνουν). Σε ορισμένες περιπτώσεις γίνεσαι απρόβλεπτος/η και έτσι συχνά παρεξηγείσαι (ή, ακόμη χειρότερα, σε φοβούνται).

Ζώδια #3Where stories live. Discover now