Jimin dan Hyun kini berada di Namsan Tower .. Dalam fikiran Jimin, hanya ini sahaja cara yang dia ada kerana semua yeoja yang pernah dia ajak keluar cepat sahaja cair hanya kerana Jimin selalu membeli love lock dan menulis nama nya bersama yeoja tersebut di situ . Ada orang mengatakan , Jika love lock tersebut di kunci , maka cinta mereka akan kekal selama lamanya .. akan tetapi , Jimin akan membuang love lock itu ke dalam tong sampah selepas menyuruh yeoja tersebut membeli coffee memandang kan Jimin dahulu nya seorang playboy dan mempunyai ramai gadis keliling pinggang .
Jimin: chankaman *pergi ke kedai gift*
Hyun: nae .. *duduk*
5 minit kemudian ~
Jimin: *datang* tada ! *tunjukkan kekunci di depan muka Hyun*
Hyun: nak buat apa dengan benda nie ?
Jimin: *keluar kan pen* nah .. tulis nama namja yang awak minat dengan nama awak sendiri lepas tu letakkan dalam kotak nie *hulur kotak*
Hyun: kenapa nak tulis pulak ?
Jimin: dorang kata , kalau kita tulis nama namja tu dengan nama kita sendiri , hubungan akan kekal selamanya *senyum*
Hyun: jinjja ?
Jimin: uhmm ..
Hyun: tapi .. Hyun nak buat lain kali lah .. *simpan dalam beg*
Jimin: eoh ? Wae ?
Hyun: Hyun akan bagi Jimin malam nanti *senyum*
Jimin: okey lah kalau macam tu *cakap dalam hati* aduh .. gagal pulak .. apa lagi eh ? Uhmm ..
Hyun: Jimin-ah .. awak tak da orang yang awak minat ?
Jimin: ada *senyum*
Hyun: jinjja ? Sapa ?
Jimin: secret *wink*
Hyun: *mencebik* ada" je lah ..
Jimin: *cakap dalam hati* nampak nya malam nie sahaja peluang yang aq tinggal .. macam mana aq nak buat dia jatuh cinta kat aq dalam beberapa jam ya ..
Hyun: *pandang jam* eoh .. dah petang .. kajja kita pulang .. malam nanti kita nak pergi sekolah *berdiri*
Jimin: chankaman *berdiri depan Hyun*
Hyun: *pandang Jimin pelik*
Jimin dengan tiba" memeluk Hyun dengan pelukan yang erat . Hyun yang tidak mengetahui apa" terus membeku kan diri nya . Dia merasakan jantung nya berdegup dengan pantas dan menjadi tidak tenteram .
Hyun: w..wae g..gu..gurae ? *gagap*
Jimin: gomawo .. for everything *peluk erat*
D E N G !
Hyun: *blush* J..Jim..Jimin-ah ..
Jimin: *nangis tiba"* and mianhae .. for everything ..
Sebelum sempat airmata Jimin jatuh ke baju Hyun , dia mengelap airmata nya terlebih dahulu supaya Hyun tidak mengesyaki apa" .. selepas itu , Jimin terus menarik tangan Hyun menuju ke kereta dan menuju pulang ke rumah ..
♡♡♡♡♡♡
Di rumah ~
1 jam kemudian ~
Kini mereka semua telah pun bersiap sedia dengan pakaian mereka . Walaupun ini sama seperti prom night , sekolah tetap melakukannya untuk meraikan hari valentine memandang kan itu hari istemewa untuk semua pasangan kekasih yang berada di Korea .
YOU ARE READING
Save Me
FanfictionKimHyun seorang yeoja yang lembut , cantik dan innocent tetapi sering di pinggir kan dan di salah anggap oleh orang ramai kerana dia adalah kacukan orang England dan Korea . Omma nya berasal dari England dan appa nya dari Korea . Appa nya kahwin den...