1.

188 7 0
                                    

V restauraci mluví Paní Waltsová a Pan Johnson z ministerstva obrany USA:

,,Po Americe jdou všichni zločinci z celé Evropy a chceme použít ty nejšílenější z nejšílenějších zločinců světa." Paní Waltsová si přisedla ke stolu, kde seděl Pan Johnson.

,,O koho jde?" Zeptal se jí.

,,Harry Styles neboli Style. Když mu bylo 17 zabil svojí přítelkyni, protože ho podvedla. Poté ze své rodné Anglie utekl sem do LA a začal nový život. Začal spát s prostitutkama a pak je zabíjet. Pak je tu Liam Payne který si říká Tyger. Pochází z Wolverhamptonu taky z Anglie. Poté unesl letadlo a odletěl s ním sem. Hned pak byl zavřen do vězení, ze kterého utekl. To samý bylo s Louisem Tomlinsonem a Irem Niallem Horanem, který přišel o svojí přítelkyni při pádu letadla. Caroline a Crist Oshellovi, jako Alias a Blood. Pochází z Prahy. Původní jména jsou Karolína a Kristýna Kovadlovi. Jsou to dvouvaječná dvojčata, která utekla do New Yorku. Tam potkaly Lucy Marih, původním jménem Lucie Hodláková, přezdívkou Sweetie. Přestěhovaly se sem a začaly páchat zločiny. Vraždily a vykrádaly banky. A poslední dva a to ze všech nejšílenější. Snoubenci Zayn Malik a Kate Cocaino. Kate se jmenuje Kateřina Nováková a styděla se za něj a tak si začala říkat takto až se taky takhle přejmenovala. On si říká Dark a ona Darkie a my jim říkáme Darknessovi. Patřili mezi největší sběratele zbraní. Dohromady jich měli asi 100 000." Vysvětlovala mu.

,,Páni!" Pan Johnson byl překvapen.

,,Ano, to teda. Kate ve svých 12 letech zabila svou matku a novorozenou sestru a tak se svým otcem utekli do New Yorku, kde adoptovali češku Elišku Tůnovou, která taky utekla a pak se přestěhovali sem a Elišku přejmenovali na Elis Cocai. Jejich otec se taky jmenuje Cocai, ale Kate se přejmenovala jinak. To je o nich vše." Dořekla Paní Waltsová.

,,Dobře. Ještě to probereme v budově Ministerstva obrany a dáme vám vědět. Ale stejně nevěřím, že když jsou Evropani, že budou s námi spolupracovat." Zvedl se od stolu a odešel.

Tak tohle je prvni část druhýho dílu Darka. Doufám, že se vám bude líbit.

Barushka

350

Dark 2: Proti Evropě ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat