8.

88 7 0
                                    

,,Kate prosím," zaznělo za dveřma. Byl to Zayn a vzpoměl si na ni.

,,Ne! Nikdy!" Zakřičela z druhé strany dveří.

,,Proč?"

,,Ty se ptáš proč?!" Kate otevřela dveře. ,,Svedl jsi mě, udělal jsi ze mě svou kurvu-"

,,Kate."

,,-Pomotal jsi mi hlavu zasnoubením a podvedl jsi mě s Caroline! Tak proč se kurva ptáš proč?!"

,,Kate, ty nevíš, jak toho lituju. P-p-prosím, o-odpusť mi to." Rozbrečel se.

Kate sesadila naštvaný výraz a nastavila lítostivý výraz. Položila mu na tváře své ruce a palcema utřela jeho slzy, které mu stékaly po tváři.

Zayn se uklidnil. Chytil ji za boky a chtěl ji políbit. Kate se tomu vůbec nebránila.

,,Ty zkurvenej hajzle! To je moje holka!" James Zaynovi vrazil pěstí.

,,Ale já se k ní dokážu chovat lépe!" Zayn mu vrazil taky jednu.

Začali se tam rvát. Nedá se říct, kdo z nich byl na tom hůř a kdo lépe.

,,Přestaňte!" Vstoupila mezi ně, ale James nezastavil svou pěst a tak dal pěstí Kate do nosu.

Kate ihned padala na zem. Naštěstí, že ji Zayn těsně nad zemí chytil.

,,Jsi debil nebo?" Vyjekl na Jamese.

Zayn ji vzal do náruče a odnesl ji do jejího pokoje.

Omlouvám se za možné chyby, ale píšu to levou rukou, protože mi kámoška zmrzačila pravou ruku.

Barushka

215

Dark 2: Proti Evropě ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat