5.Tingkat 9

1.1K 45 8
                                    


Okey this story memang kisah benar!

Makcik tempat mengaji yang mengajar kawan aq ni pernah cerita dekat dia yang masa tu makcik tuh baru habis mengurut orang dekat Kondominium Sentul Utama.
Waktu tu lebih kurang pukul 12 malam.. Dia masuk dalam lift nak balik dah masa tuh tiba tiba.

Lift tu terberhenti tingkat 9 padahal dia tekan G.. Pintu lift terbuka dan terus macam ade benda masuk dengan laju.

Zupppzzsss!

Terkejut makcik tu apabila pintu lift tertutup dan dia dapat merasakan ade benda cucuk2 bahu dia dari tepi.
Makcik tu x takut sangat sebab dia jugak selalu menyembuhkan orang sakit dengan ayat2 Al-quran.

Makcik tu sempat kata "jangan ganggu aq, aq hanya mencari rezeki yang halal saja" kata makcik tu dan dia terus membaca ayat kursi dan ayat2 Al-quran.. Tetapi lembaga itu tetap mencucuk bahu makcik tuh..

Tiba2 lift terberhenti tingkat 4. Makcik tu pun peliklah sape lak lah yang gi tekan tingkat 4.Takkan lah dia bawak geng dia lak en haha

Sekali lagi bunyi Zuzpppzz!

Lembaga itu keluar dari lift. Makcik tu hanya tunggu didalam lift dan sesampai saja tingkat G, makcik tu terus balik. Dah x sebut ape2 dah.

Bayangkan korng sorang2 dalam lift pukul 12 malam. Korang rasa? 

Time ni author tengah main bingo kat kelas patu kawan author cite terus meremang bulu ketiak eh salahh bulu romaaa  HAHA jkjk.

Wait for the new update ghost tales guys~~~
They always with you huehue 😹💩

#votebanyak2okey

SPOOKY TALESWhere stories live. Discover now