Hep ondan nefret etmişimdir .Kimmi ? O salak Kıvanç .. Onunla tanışmadan önce hayatımda hiçbir tehlike yoktu . Baş belası .. Hayatımı mahvediyor.Ben onunla neden tanıştım ki .. Ahh.. Yine geldi işte..Kapıyı açtım.
''Ne istiyorsun ?''
''Bir şey istemiyorum . Hem senin için gelmedim ben . Berk için geldim''
''Napıcaksınız onunla''
''Sanane?'' soğuk bir tavırla söyledi . Tabi buna pek şaşırmadım çünkü hep soğukkanlı biridir . Herneyse .
''Beerk!Sabaha kadar seni burda bekleyemem.'' diye ekledi Kıvanç . Ofladım .. ''Noldu küçük hanım?'' alaycı bir ses tonuyla söylediği laf hoşuma gitmiyor. ''Kapa çeneni!Salak'' ciddiydim . Gülümsedi . Aslında gülümseme ona bu kadar yakışırken neden hep soğukkanlı ki ? Ahh ne diyorum ben .. Kafama yavaş darbeler indiyordum . ''İçinden konuşmayı öğrenmelisin küçük hanım'' gülümsedi. Fikirlerimi dışarıya vurmaktan nefret ediyordum . Hele ki onun hakkında düşünürken . ''Bazen sağır olduğunu düşünüyorum.Gerçekten.'' dedi ciddi bir şekilde. Hemen lafı değiştirdim .''Hadii Berk ! Ağaç oldu çocuk burda !'' bağırdım . Kıvanç'da bana katıldı . ''Evet , hala hazırlanamadınmı ?'' Berk ceketini eline almış sallana sallana merdivenlerden aşağı iniyordu.Ceketini giydi ve bana döndü . ''Biliyorsun-'' ''Eveet biliyorum , Yağmur geliceek .'' ''Aferin'' dedi göz kırparak . Dil çıkardım . Gülümsedi . Kıvanç ofladı.''Hadi dostum , başlarım şimdi Yağmur'una hadii'' Gözlerimi Kıvanç'a çevirdim . ''Biraz sabredemiyorsun dimi .'' dedim gözlerimi kısarak . Kıvanç tam ağzını açacak bir şey söyleyecektiki Yağmur bağırdı ''Been geldiim.'' Kıvanç gözlerini devirdi . Bu hali çok hoş .. Ne diyorum been. ''Öyleyimdir '' dedi . ''Ne? '' ''Çok hoş olduğumu söyledin . '' Gülümsedi . ''Sen hep gül yaa.Ben saatlerce bakarım sana.'' dedim . Berk ve Yağmur bana ağzı açık baktılar.Bende kafamı sağa sola salladım ve kendime geldim . Kıvanç tek kaşını kaldırmış bir şekilde bana bakıyordu . Bunu nasıl yapıyor? Ama çok sek- ne sus artık sus sus! Kendi kendime konuşuyordum ve kafama vuruyordum . Herkes bana bakıyordu. ''Ihmm.Şeey..'' dedim . Yağmur ve Berk güldüler ,gülmek ne kelime resmen kahkaha attılar.Kıvançta çok büyüleyici bir şekilde bakıyordu bana.Tamam iyiyim ben . Kıvanç'ı önemsemiyorum . Onu düşünmüyorum . Tamam kabulleniyorum.O hoş , yakışıklıı,tuhaf biri ama bela , baş belası .. BENİM BAŞ BELAM !
Yorumlarınızı bekliyorumm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım Kalan
Short StoryGamze asil , utangaç ,saf bir kızdı . Tabi Kıvanç'la karşılaşmadan önce ..Artık herşey değişiyor . Yeni bir şehire taşınmadan önce Gamze çok iyi bir kızdı . Şimdi ise utangaçlığı yine üzerinde olan ama asabi bir kız.... Kıvanç'a gelirsek . Sokak tav...