YENİ.-2-

54 3 1
                                    

-Burası spor salonu.Yakışıklıları izlemek için buraya gelebilirsin.

-Ah..ilgilenmiyorum.dedim ve gülümsedim.

-NE?Lezbiyen misin?

-Ne?!Hayır!Sadece derslerim herşeyden önce gelir ve bu değişmeyecek.

-Ah tatlım.... Öyle dersin başta bende öyleydim ama alışırsın merak etme!!! dedi Violetta.

-Ya öyle mi diye yanıtladım.Kafam çok karışıktı.Konuştukları ''kız''dilini bilmiyordum sanırım!

-Selam Bridget.diye bağıran bi marul kafa geldi.Ardından Bridget'ın dudaklarına minik bi öpücük kondurdu.Yeşil gözlerini üzerimde gezdirince huzursuzca kıpırdandım.

-Bu yeni kız mı?Dedi kafasıyla beni işaret ederek.

-Evet yeni ARKADAŞIMIZA okulu gezdiriyorduk dedi Bridget.Arkadaşımız lafını bilerek baskıyla söylemişti.

-Ben Harry dedi ve elini uzattı.

-Mags dedim hızlıca ve uzattığı eli tutmadan oradan uzaklaştım.

Adı Harry'ymiş.Bundan sonra marul kafa diyeceğim.Harry'nin arkamdan bakakaldığına yemin edebilirim çünkü arkamdan ''Asi Kız'' diye bağırmıştı.Düşüncelerimden uzaklaşarak ilk dersime girdim...

*Okulun sonunda*

Eve doğru giderken kulaklığımı takmış The Little Reckless dinliyordum.Birinin kolunu omzuma atmasıyla kulaklığımı çıkardım ve yanımdakine baktım.

-Selam asi kız!dedi ve güldü.

-Selam Marul kafa!dedim ve kahkaha attım.

-Bunu sevdim!dedi ve hoşlanmışcasına ileriye doğru baktı.

-Ben neyi sevmedim biliyor musun?

-Neyi?

-Fazla yavşak olmanı!dedim ve omzumda ki kolunu indirdim ve yoluma devam ettim.

2.Bölümün sonuna geldik 3.Bölüme daha sonra başlayacağım. Umarım eğlenceli bir hikaye olur iyi okumalar Vote ve comment gelsin olur muu?♥♥ 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 27, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin