Nefes pijamaları giymiş iyi geceler demek için dayı ve halasının evine iniyordu . Kapıyı çaldı. İçerden babasının sesi geliyordu. Kapıyı biraz dinledi sonra kapıyı açan halasına iyi geceler diledi sonra babasını gördü. Babası kapının yanında nefes diye bağırdı. Nefes babasının kucağına atladı. Babası nefesin kulağına sessizce fısıldadı. ''Annen nerede '' dedi . Nefes kafasıyla yukarıda diye işaret etti . Yalın anlamıştı ve kızına iyi geceler deyip Barutçu apartmanindan ayrıldı. Defne ise yalını hala unutamamıştı. Doğrusu nasıl unutsun ki hep ilkleri onda yaşamıştı. Kızının babasıydı. Unutamıyordu bir türlü yalını. Bunları düşünürken nefes çaldı kapıyı . "Girebilirsiniz anne " Defne "gel bebeğimmmm" dedi. İçindede gel yalının en büyük hediyesi nefesim dedi" ve anne kız aynı yatakta uyumuslardi. Sabah kapıyı ezgi ve deniz çaldı. Kapıyı nefes açtı, deniz nefesi kucağına alıp salona girdi . Ezgi ise Defne nin odasına gitti. Defne hala uyuyordu . Ezgi defneye" kalk uykucu prenses dedi bak emir acıkmış" dedi bu arada ezgi hamile defne ezgiyi görünce hemen kalktı Ezgiye sarıldı. Defne "denizde geldiği dedi " ezgi"icerde nefesle oynuyor"dedi. Defne ve ezgi salına gitti . Bugün nefesin doğum günüydü. Defne ve yalın senede birkez karşılaşıyor du oda bugün du. Ayrıldıktan sonra tek bağları kızlarıydi. İkisininde yaşama sevincini nefes ama defne ne giyeceğini bilmiyor daha hazırlık yapmamisti. Ama sağolsun ezgi ve deniz herşeyi ayarlamisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nefesimden ayrılmam
RandomDefne ve yalın olaylı bir şekilde ayrılır ama olan nefese olur