Jutro se je začelo z kričanjem. Ana je zbegano gledala v ogledalo in se jezila:˝Kaj je zdaj to?To nisem jaz tole kar zdaj gledam je prelep primerek šimpamza!!˝
˝Nop,to si ti moja butasta sestra˝Je rekel njen 9 letni brat Aleš,ki jo veščas nadleguje.
˝Tiho mevža!Imam bolše opravke kot,da se obadam s tabo!!˝ sem mu zabrusila in se odpravila v sobo.Glede tega se moram pogovori z Žano.Ana je vzela telefon in se pripravila na mega pritoževanje,ker pač to delamo me najstnice.Ko je že hotela Klikniti na ikono za klicanje jo je Žana prehitela in jo klicala,pogovor je bil takšni,da ga ni noben starš niti slišati ni hotel!
˝HALLO!!ANA NEBOŠ VERJELA.Prav zdaj ko sem se že hotela odpraviti v šolo in osvajati fante sem pogledala v ogledalo in ne boš verjela celih 5 mozlojov!!!!!Kaj če se bojo razmožili!!NEEEEE˝
˝Tebi je hudo!!! Jaz jih imam celih 6!Prava spaka sem pa sem ravno v soboto kopila novo majico zadaj je pa vse uničeno!!!
˝Totalno te razumem,mrtvi sva !! In kako bom zdaj osvojila Jureta!˝
˝In jaz ne bom nikoli padla v objem prečudovitemo Aljažu!˝
˝Ajde se vidiva v šoli,probajva dat nekaj pudra gor na mozolje bo vsaj malo pomagalo!
˝Ja maš totalno prav dijo!!˝
Ana je telefon spravla v torbo polno zveskov in se odpravla v svet mnogih nevarnosti.SVET NAJSTNIKOV.Pred šolo jo je že nestrpno čakala Žana.Padli sta si v objem saj se nista videli cela DVA mesca.˝In kak je z mozolji?˝Je vprašala žana,ki je vedno rada začela pogovor.˝Ne mi niti omenjat tega!˝sem prhnila in s hitrimi koraki odpravila v šolo.˝ohhh saj vem puder ne pomaga!˝Šle so v rezred ,ki je bil čist prazen saj sma se obe odločle,da pridejo malo prej,da se pogovorijo.Eno uro so se pogovarjale knjigah in o raznih zveznikih.In točno takrat ko sta se začele pogovarajti o novi tatovaži Justina Biberja sta v sobo prišla Aljaž in Jure.Obe sta se zdrznili kot,da jima je nekdo vrgel led v hlače.˝Šment pa sva mislila da bova prva!˝je rekl Aljaž in se smejal tako srčkano,da bi se še ledena kraljica stopila.˝Ma dj sej mama še tu dodatno družbo!˝Oba sta obrnila stola k najni mizi in kar naenkrat sta se Ana in Žana sprostile.Pogovarjali so se o šoli (najbol o učiteljicah,ki so najbol tečne.)Cel dan je bil normalen do konca pouka ko se je zgodil božični čudež...(čeprav še božič blizu ni) se nadejuje.
YOU ARE READING
DEKLETA DRŽIJO SKUPAJ
RomanceAna in Žana so najboljše prijateljica,odličnakinje in ljubljenke učiteljic.Dokler se ni nekaj zgodilo...NEKAJ GROZNEGA!!