"Ty jseš teda taky chytrej!" slyšela jsem vedle sebe.
Otevřela jsem oči a zkusila jsem se posadit.
"Ahoj, jsem ráda, že jsi se probudila" usmála se na mě nějaká blonďatá holka.
"To já taky" řekla jsem a taky jsem se pokusila o úsměv.
"Jsem Phoebe" natáhla ke mně ruku.
"Mackenzie, ale říkej mi Mack" přijala jsem její ruku a jemně jí potřásla.
"Pojď, ukážu ti co to tu vlastně je. Neboj, tvoje kolo je tady. Ošetřovatelka říkala, že už můžeš ven" řekla a pomohla mi postavit se na nohy.
Vyvedla mě ze srubu.
"Tamhle je náměstí. Tam odpočíváme a tak" na údajném náměstí pobíhalo pár dětí. Ale jedna holčička se tam jen koukala se na ostatní. Měla blonďaté vlasy a hnědé oči. Na sobě měla pletený svetr a seděla na lavičce.
"Phoebe? Jak se jmenuje ta holčička na lavičce?"zeptala jsem se.
"Claire"řekla, poklepala mi na rameno a ukázala na chatky.
"V každé chatě bydlí asi tak čtyři lidi"oznámila mi, zatímco já jsem se rozhlížela kolem sebe.
"Co je tohle za místo?" zeptala jsem se, protože to tu vypadalo hezky, ale zároveň jsem se bála.
"To ti řekne trenér, já ti nic víc říct nemůžu" posmutněla.
Počkat... Trenér? Jak to sakra myslela? Co se do háje děje?
"Půjdu a zeptám se ředitelky v jaké chatce budeš bydlet, vlastně tam budeš jenom spát. Zatím si to tu prohlídni a za deset minut buď na náměstí" usmála se na mě a odešla.
Různě jsem se procházela, ale připadala jsem si divně. Všude kolem si na mě ukazovali a různě si šeptali nejspíš o mě. Prošla jsem vedle laviček, kde seděli holky asi mého věku. Jejich pohledy, ve kterých se míchala zlost a závist se nedala snést.
Konečně těch pitomých deset minut uběhlo a rychle jsem běžela na náměstí, kde už čekala Phoebe.
"Konečně jsi tu. Takže tvoje chatka je číslo 16 a budeš tam se mnou, Ashley a ještě s nějakou holkou, která tady ještě není."
Skvělý. Jsem nevím kde. Všichni, kromě Phoebe mě nesnáší.
Tohle bude ještě zajímavý...