İlkler ,sonlar, yeminler, sevişmeler, aşk sözcükleri
Yılların getirdikleriyle unutulup yerine başka şeylerin geçmesine neden olabilir mi?5. Yıl sonra
"Tamam patron geliyorum az kaldı arabam yolda durdu. Birazdan geleceğim. "Chanyeol telefonu arabanın koltuğuna attığında kapıyı açarak inmişti.
Pek işlek bir cadde olmasada ona yardım edecek birilerini aradı etrafında ama yolun karşısında kırmızı saçları bulutlu gündüze rağmen cehennem ateşini etrafa yayarak yürüyen adamla Chanyeol kendisini o cehennemi takip ederken bulmuştu.
Bir süre sonra kırmızı saçlar rüzgarın ahenginden kurtularak bir kafeye girdiğinde uzun olan hiç tereddüt etmeden arkasından kafeye girmiş bir köşede oturmuştu.
"Merhaba efendim bugün erkencisiniz "kasada ki kız gülerek onunla konuşurken kırmızı saçlı çocukta gülümseyerek konuşmaya başlamıştı.
"Bu sabah annemin söylenmelerinden evden kaçtım. "
"Hala evlenmemiz gerektiğini mi söylüyor? "
"Tanrım gerçekten öyle. Ve bana her gün düzinelerce randevu ayarlamaktan bıkmadı neyse fazla yoğun değiliz sanırım "diye hala gülümseyerek kafede gözlerini dolaştırdığında
kısık gözleri Chanyeollun keskin bakışlarında takılı kalsa da sadece başıyla basit selam verip bir üst kattaki odasına çıktı.Chanyeol ise kalbi göğüs kafesini zorlarken birden ayaklanarak kasadaki kızın önünde durdu.
Eğer yine halisülasyon görmüyorsa Baekhyun onun Baekhyunu buradaydı.
Kafanız karıştı demi :) Ek olarak hikaye texting olarak devam edecek
Neyse ben artık bu kızçenin PcyGirlVersion omma'sıyım. ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No 614 \Chanbaek Texting/
Short Story*İntihara Meyilli İki adam *İki oda *Tek ev Kısa Hikayede 1. Tarih : 23.11.2016