femeia nimanui.

25 1 0
                                    

urasc femeile.
dispretuiesc rasa asta de animal salbatic.
femeia minte,femeia e sireata si reuseste foarte usor sa iti amestece toate gandurile incat sa nu mai stii de unde ai plecat si unde vrei sa ajungi. femeia te hipnotizeaza cu zambetul ei superb si ochii de //culoarea ta preferata//. femeia te face sa te simti ca un lup flamand in momentul in care isi mai etaleaza "neintentionat" corpul prin fata ta.femeia te face sa o divinizezi,sa o visezi,sa nu ti-o poti scoate din cap.
femeia mea ma omoara. ma face sa ma simt cel mai fericit nenorocit de pe pamanturile astea,ca apoi sa ma alunge in cele mai adanci depresii. femeia mea pleaca des,iar apoi ma convinge ca nu a plecat niciodata. femeii mele ii pasa doar atunci cand are un interes. femeia mea face doar ce ii convine,pana si cu pretul durerii. femeia asta nu este femeia mea,este femeia lui.
femeia asta ma vrea ca un animalut de companie. femeia asta ma vrea ingenunchiat de durere,implorand mila. femeia asta e nebuna si ma innebuneste mai tare. femeia asta e oribila. femeia asta ma face sa imi vars ultimele ramasite de lacrimi. femeia asta ma trateaza ca pe un rege la doua si ca pe un sclav la cinci. femeia asta imi ofera tot ce mi-am dorit vreodata ca apoi sa ma lase sa tanjesc cu palmele insangerate.
femeia asta nu este femeia mea,este femeia lui.
femeia lui se joaca cu el cum se joaca cu mine. femeia lui nu iubeste. femeia lui s-a saturat de el,il alunga incet. femeia lui nu mai stie ce simte,ce e bine sau ce trebuie facut. femeia lui il tradeaza ca un talhar de suflete. femeia lui ne omoara pe amandoi,iar femeia lui...ea nu este nici macar femeia lui. mereu am crezut ca este femeia lui.
ea este o fiinta divina,o zeita intunecata. doare. ea face sa doara si sa fie bine. ea imi inmoaie corpul si sufletul si ma distruge sistematic. ea cunoaste foarte bine jocul si a hotarat sa ne invinga pe toti rusinos. vreau sa scap...si totusi vreau sa fie femeia mea.
am nevoie de femeia asta.
ea,
femeia nimanui.

Ribcage PainUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum