-Ahj tudtam, hogy ez lesz!
-Mi? Mégis mi? Hah? Mit gondoltál,mi lesz?
-Figyelj.... én ezt hallottam, de ki nem találtam... valami alapja csak van......
-Kitől hallottad Lewis?
-Amandától.-Amanda az egyik barátnőm és néha eléggé feltűnően szerelmes Lewisba; de attól még közel áll hozzám.
-És mégis,hogy? Te hallod,a Rachel véletlenül nem egy boszorkány?!-De az!-ja jó köszi!-mondtam affektálva egy kicsit.
-Mondtam neki, hogy segítséget szeretnék kérni, és hogy tudna-e segíteni...
-Mi féle "segítséget"?!- rajzoltam idézőjelet a levegőbe.
-Emily.-mondta alig hallhatóan.
-Mi van vele? -kérdeztem nagyot nyelve.
-Nem is tudom.... lehet, hogy rossz ötlet volt ide jönnöm.
-Ha már idejöttél,akkor addig el sem mész amíg el nem mondod mi bajod, de legfőképp, hogy mi van Emilyvel!- Nagyon megijedtem. Alice és Emily a két legjobb barátnőm. Ja meg persze ők Lewissal az álompár a suliban... Mi van ha valami történt vele?!...
-Tudod a tanárnő most is szervez ilyen programokat.... ahj mondom másképp.... Őt húztam a karácsonyi húzáson, és ötletem sincs mit vegyek neki!-hadarta el olyan gyorsan ahogy szerintem csak tudta...
-Lewis te most szórakozol velem? Ide állítassz, azt mondod boszorkány vagyok, utána megijesztessz azzal, hogy van valami Emilyvel erre ennyi? Egy húzás az egész?!...Sziasztok!
Ez a rész szerintem egy kicsit gyengébb lett, de próbálkozom... 💕💖💞U.i.: most te jössz Justreadandcry 😉😂💗
SzEBb32
YOU ARE READING
Álomarcú Lány
Teen Fiction-Mondtam, hogy ezt láttam! -Hazudsz! Mindig is utáltál, miért ne szúrnál ott belém ahol a legjobban fáj?!....