Au murit

649 31 0
                                    

.........ca parintii Alexandrei au murit intr-un accident,doar fratele ei este ranit si dus la spital.
V:Va multumesc de informare.
Astai acum trebuie sa-i spun Alexafdrei ca parintii au murit si ca fratele ei este la spital ranit.
A:Hei,Vlad,ce sa intamplat?
V:Nu iti pot spune!
A:De ce e ceva grav,Vlad ce imi ascunzi?
V:Alex ........ Parinti tai.......au murit!
Alexandra incepe sa planga si eu. -am dua sa o iau in brate linistind-o.
V:Gata o sa fie bine,fratele tau este la spital.
A:Atunci mergem la spital.
Gas:Hei ce sa intamplat?
V:Nu pot sa va spun acum haideti fiecare cu masina lui dupa mine.
Gas:Unde?
V:Nu mai comentati si haideti.
Gas:Ok!
Dupa 6 minute de mers cu masina am ajuns la spital.
V:In care salon sta Mihai Cornea?
As:In salonul 76.
Gas:Multumim!
Urcam pe scari pana la etajul 7,deoarece atati copii nu incap in lift,am gasit salonul 76 si am intrat in el.
A:Mihai!
M:Surioara!
A:Ce s-a intamplat?
M:Mama si tata mergeau regulamentar cand un tir cu coca-cola intra in noi.
Gas:Condoleante.
V:Un moment de reculegere.
Dupa momentul de reculegere mergem acasa,mancam si mergem sa ne culcam,eu ii spun Alexandrei:
V:Noapte buna printesa mea o sa vezi ca impreuna vom putea trece peste acest incident.
A:Multumesc,Vlad,te iubesc,ma ajuti in cele mai grele momente,esti cel mai bun iubit din lume,esti un baiat de nota 10+.
V:Multumesc,maine mergem sa ne luam costume si sa pregatim sala,sa comandam tortul,deci maine e o zi grea.
A:Noapte buna!
V:Noapte buna!

Împreuna cu un vloggerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum