Chapter 1 ' ❁

201 29 7
                                    

Hyunisbae : WEYYYY !!!!!!!

Hyunisbae : Monsta X nak kambekkk . 🙈 💞

Hyunisbae : omagaddddd ! Bae aku LIM CHANGKYUN SEM YALL . 😆💞

Hyunisbae : weyyy ! :(

Hyunisbae : Janganlah palau . :'(

Hyunisbae : alorh babi   jngan palauuu .

Hyunisbae : Baby * typo   🌚

Hyunisbae : Mcam ni lah kawan 2016 . sayia tabah . sayia lebih rela tunggu yitu abeng bangela yang jirual yitu karpet mayi sayia rumah . 

Yoongi's POV

Aku tengah sibuk sembang dengan member member kesayangan aku iaitu Abangtan . Ada yang gelak sakan macam shyton , ada yang gelak sampai jatuh dalam longkang and ada yang dating di dapur . Siapa lagi kalau bukan , NAMJIN or Namjoon & Jin . Tiba tiba , aku rasa ada sesuatu sedang mengurut bontot limited aku . Kau tau tak ape ? PHONE . Hmmm , sapa entah yang tetiba chat aku ni . Tapi en , bontot aku dah bertenaga nak berjalan tho sebab kena urut . HAHAHAHA kk hambar . Then , aku pon tengok screen phone aku .

8 Messages from Hyunisbae .

Sapa pula minah ni ? Lepas tu  , aku pon tekan noftification tu . OKAY , DIA TAK WARAS . Sampaikan Baby jadi Babi . sian aii :') amaghi nanges berjemaah . Lol , drama je lebih . Apekah ? Dia sanggup tunggu bangla . Lebih baik tunggu aku yang handsome lagilah peloles nak mampos ni .

END POV .

Sugafree : Sengkuang asam boi betul 😑

Sugafree : ape ni , dok spam je .

Sugafree : Dahla phone aku stuck . Mentang mentang hp aku ni tak berapa nak canggih sangat . Baru je seposen . jk jk

Hyunisbae : ops ._. salah orang .

Hyunisbae : sorry bro . aku salah send . serious aku tak sengaja .

Hyunisbae : takpe ar . Nasib kau yeoja   kalau tak , dah lama kena maki hamun semak samun ngan aku .

Hyunisbae : i'm really sorry . kbyeee

Sugafree : Bye . 💫

                           SEEN 7:30 PM ✔✔

YuHyun 's POV

Adoiii . Salah send lah pula . HAH MALU KO YUHYUN . Takpe  , sista kuat . Muah ciked . Nasib namja tu baik , tapi tak sebaik aku . Tu lah pasal , username hampir sama , bukan salah aku en ? hehe . Tapi , sape hah mamat tu , aku pernah add ke ?

END POV .

- Sorry pendek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Sorry pendek . 
Btw ,
vote ☆
comment

Conversation ' myg ❁Where stories live. Discover now