"Princezo Laylani probudite se brzo,brzo" ."Što je bilo što me budiš ovako rano mama". "Dušo naše kraljevstvo je napadnuto od strane zlih sila,moraš se brzo probuditi ,tata je otišao okupiti stražare i dvorjane da pomognu obraniti naš planet" "S...Spectaria je napadnuta o....o...od'." "Dušo smiri se nemoj ništa govoriti svi su u šoku,brzo se ustani i obuci moramo pobjeći odavde"."Da da odmah".odgovorila je.Planet Spectaria je bio napadnut od strane zlih mračnih sila koje su željele preuzeti svemir,tama se počela širiti svemirom te su svakim danom zle sile bile jače i jače,svi planeti u svemiru su bili napadnuti,svi ljudi su pokušali obraniti svoj planet,mnogi planeti su već uništeni od strane mraćnih sila i demona,svemir polako propada a zle sile pobjeđuju.
Laylani's P.O.V
Nakon što me majka probudila,skočila sam s kreveta ,i posegnula u ormar po prvu haljinu koja mi je bila pri ruci. Haljina je bila dugačka plava sa zvijezdama,brzo sam ju obukla,te sa majkom istrčala iz sobe,bila sam uplašena,nikad nisam vjerovala da će moj preljepi planet biti napadnut,jako sam uplašena za svoju obitelj i za sebe,nadam se da ce sve proći u redu,moj otac je jak,uspjet će se izboriti sa tim mračnim silama
Laylanina majka's P.O.V
Trčala sam sa Laylani kroz hodnike.Nikako joj nisam smjela reći da je cijelo zapadno krilo dvorca već uništeno,mračne sile su već ušle u dvorac i zauzele zapadno krilo,nadam se da neće uspjeti otići dalje,jako se nadam :/
Laylana i njena majka su trčale kroz hodnik,bile su veoma uplašene jer je njihov dvorac napadnut,izašle su iz dvorca.Iznad dvorca se nadvila velika mračna magla,kralj i dvorjani te ostali stanovnici koji su živjeli na tom planetu su davali sve od sebe da poraze zle sile,mnogi su već bili mrtvi,mnogi su bili oteti od mračnih sila,mnogi su dali sve od sebe da poraze mračne sile no nisu uspjeli.Kralj Spectarie je sa svojim slugama se borio žestoko kako bi obranio svoje kraljevstvo,200 sluga ,200 stražara su bili u borbi protiv mračnih sila.Laylani je stajala na vratima od dvorca u suzama dok je gledala kako se njeni roditelji i ljudi koje vole bore da zaštite dvorac te umiru ili bivaju oteti.Orbita planeta je uskoro počela pucati,sve je počelo propadati ,dvorac se počeo urušavati,veliki jednorozi su pali sa vrha dvorca pored Laylani.Laylani je skočila u lijevu stranu,bila je uplašena i tužna,no odlučila je skupiti snage,te je upotrijebila svoje moći i pogodila crnu silu.Crna sila se okrenula i uzvratila joj njen napadat.Laylani je pala na pod.Njena majka je brzo dotrčala do nje ,podigla ju te ju svojim moćima te zatvorila u veliku plavu kuglu,kroz koju nije mogla proći ni jedna strana magija.Mračne sile su obavile cijeli planet,svojim snažnim mračnim moćima su napali sve dvorjane ,sluge i stražu,svi su već bili mrtvi.Laylanin otac kao i Laylanina majka su sa šokom gledali kako raste moć mraćnih sila,brzo su otrčale do Laylani te sa njom pobjegli u istočno krilo dvorca,koje je jedino bilo neuništeno pošto je dobra vještica Misty godinama pravila magiju da zaštiti Istočno krilo doduše tamo je i živjela već 40 godina.Nakon što su pobjegli i skrili se tamo Laylani otac je otišao provjeriti još jednom no nažalost nije se vratio.Laylanina majka sva uplašena i uplakana je krenula je da provjeri "Majko čekaj" uzvikne Laylani i krene prema majci ,no u tom trenutku je Misty uhvati za ruku "Nemoj ići dušo,ostani ovdje ne možemo dopustiti da se i tebi nešto dogoditi ,ti si naša jedina nada" ."Ja kako ja,zašto ja" upita Laylani ." I ja i tvoji roditelji ovo već dugo znamo ali,predvidjela sam napad mračnih sila još prije 10 godina,tvoji roditelji su cijelo vrijeme znali i pripremali vojsku za taj kobni dan,mislili su da će uspjeti ali dogodilo se da su svi ubijeni,mračne sile su ojačale ,vjerovatno su uzele moći iz drugih planeta,iako sam predvidjela da će uzeti samo iz našeg,ti moraš skupiti vojsku ,morate spasiti Zlatnu stazu". "K...kakvu vojsku,o čemu pričate Misty,kakvu zlatnu stazu". 'Skupinu djevoj..' u tom trenutku čuo se vrisak Laylanine majke a zatim strašan zvuk koji je dolazio prema Istočnom krilu. "MAMA" uzvikne Laylani i krene trčati izvan Istočnog krila,no u tom trenutku biva zarobljena u veliku bijelu kuglu. "Što,što to radite Misty,pustite me moram spasiti majku". "Draga Laylani,ne mogu ti to dopustiti,nažalost tvoje roditelje su ubile zle sile ,ne mogu dozvoliti da ubiju i tebe". Laylani šokirano i uplakana reče "Ne to nije istina,ne moja majka moj otac,nee" " "Smiri se dušo,sve će biti uredu,tvoja tetka Camie mi je dojavila da na njenom planetu nema nikakvih dojava o mračnim silama,ovom kuglom ću te poslati kod nje,tamo ćes biti sigurna" . "Pođi samnom Misty moraš se spasiti,ti si mi kao druga majka ne mogu dozvoliti da te izgubim" . "Ne dušo,ja ću ostati ovdje,sve će biti uredu samnom ,ali ti se moraš spasiti,suviše si mlada da se izboriš sa silama,ja sam svašta proživjela mogu ja to." U tom trenutku teleportacija je započela kugla u kojoj se nalazi Laylani je sve više nestajala,tada je Istočno krilo napala mračna sila i krenula prema Misty. "MISTYYYYY" rekla je Laylani ,no nije vidjela što se dogodilo poslije,polako, se teleportirala,a planet je sav u rasulu bez traga života i bez dokaza da su ovdje živjeli ljudi,polako počeo nestajati u oblaku crnog dima.
To je to za ovaj dio.Nadam se da vam se sviđa.Oprostite zbog gramatičkih pogrešaka sljedeći dio bit će uredniji nadam se :D. Ako vam se svidjelo votajte,komajte,follow te me :D <3
YOU ARE READING
Kepeers Of The Golden Path
FantasyDobrodošli u moju prvu priču na mom novome profilu :D .Moja prva priča je Fantastika nazvana Čuvari Zlatnih staza.Glavni likovi su princeza Laylana koja je živjela na planetu Spectaria prije nego se urušio.Nakon toga je 2 mjeseca živjela na planet...