„Doufám, že víš, co tě teď čeká, babygirl," drsně jsem si ji k sobě přitáhl za boky, které jsem v dlaních stiskl a přísným pohledem jsem se na ni díval.
„Ano.." slyšel jsem, jak nahlas polkla a upřeně se mi koukala do očí.
„Ano, co? Nebo jsem se snad přeslechl?!" zvýšil jsem hlas.
„A-ano, daddy."
„Hodná holka, Rose. Pokud vím, domluvili jsme se na nějakých pravidlech, které budeš respektovat. Jestli-že tomu tak nebude, čeká tě trest, baby." jednou rukou jsem jí sjel dolů po boku a zastavil se až u jejího stehna, ze kterého jsem odhrnul tenkou látku šatů. Pevně jsem jí stehno stiskl a lehce plácl. Poté jsem si sedl na okraj postele a shodil si ji břichem na svá kolena.
„Pořád po mně chceš, abych byl něžný," pohladil jsem ji dlaní po vlasech, které jsem namotal okolo ruky a lehce zatáhl, „ale to ty jsi ta, která si dělá co chce a absolutně ignoruje to, na čem jsme se dohodli."
„Ale, já už budu h-hodná, slibuji," přivřela oči.
„To už tu bylo několikrát, maličká.. a nikdy se tak nestalo." zamračil jsem se a v okamžiku přistála moje ruka na jejím zadku.
„Uhm.." trošku nadskočila a potichu vydechla.
Přes zadek jsem ji pohladil, pevně stiskl a znovu plácl, o něco silněji. Uznal jsem, že dneska nemám náladu na to ji trápit, proto jsem ji vytáhl nahoru na svůj klín, stále držíc její vlasy v pěst.
„Dneska tě nechám," vlasy jsem pustil a vydechl jí na krk horký vzduch, „ale pokusíš mě ještě jednou a garantuju ti, že si minimálně týden nesedneš, baby."
Souhlasně přikývla a pohled upřela do mých očí. Oh bože, ty její oči..
„Lásko, nekoukej na mě tak, tímhle mě dostáváš do rozpaků." kousl jsem se do rtu, jinak to nešlo.
„O to mi jde, Charlie," lehce se zasmála.
Zakroutil jsem nad tím hlavou a hodil ji na postel. Bezeslova jsem se zvedl a namířil si to do koupelny, přímo do sprchy. Potřeboval jsem se na pár minut zbavit myšlenek a odreagovat se, dát si studenou sprchu.
ČTEŠ
Be good for me. //CZ
Fanfiction.... „Ale, já už budu h-hodná, slibuji," přivřela oči. „To už tu bylo několikrát, maličká.. a nikdy se tak nestalo." zamračil jsem se. ....