TANITIM

49 10 13
                                    

İLK HİKAYEM ARKADAŞLAR YAZIM YANLIŞLARIM VARSA AF OLA VE BANA NERDE YAZIM YANLISIM VARSA SÖYLERSENİZ SEVINİRİM VE DÜZELTİRİM. HIKÂYEME ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ.gelinciktenhikayeler Jesuisfou SiyahGul- bana destekleriniz için ayrica cok teşekkür ederim sizi çok seviyorum 😚😘😙😗😍😊😊

3 AY SONRA "AYÇA NEREDESIN AŞKIM BAK KORKUYORUM LÛTFEN NEREDEYSEN ÇIKARMISIN ARTIK" NEREDEYMİYİZ HEMEN SÖYLEYİM SIZLERE NE ŞEHIR'E UZAK NE DE ORMAN'A YAKIN BOR YERDEYİZ EVE YAPTIK.

ÇÜNKÜ AYÇAM BİTANECİK  AŞKIM ORMANDAN KORKUYOR. AMA BANA AYI DERKEN İYİ SADECE KALBİMİN HIRSIZININ AYISIYIM BEN DIŞ MIMAR OKUDUM. AYÇAMSA IÇ MIMAR.BEN FMF HASTASI BIR ADAMIM YANI HALK DİLİNDE AKDENIZ ATEŞİ (SİZE HASTALIĞIMI HİKÂYEMDE ANLATICAM AYAKLARIMA GÖĞÜS KAFESIMDEKİ AĞRILARIMA EKLEM AĞRILARIMA ŞAHIT OLACAKSINIZ)

SİZLERE SÖYLEMİŞTİM AYÇAM KALBİMİN HIRSIZI İÇ MİMAR BENSE DIŞ MİMAR ŞİRKETLERİMİZİN ORTAKLIK YAPACAKLARI İÇİN BİRLİKTE BİR  EV YAPICAZ. BEN ALDATILMIŞ VE KANDIRILMIŞ BIR ADAM OLARAK KADINLARA PEK GÜVENMIYORUM.

ÇÜNKÜ ILK AŞKIM İREM BENİ EN YAKIN ARKADAŞIM YEKTAYLA ALDATTI VE İDİL'DE BENİ YEKTAYLA BİR OLUP KANDIRAN BİR KADIN SEVGİLİ ROLU YAPSIN DİYE AMA AYÇAM BİTANECİK KALBİMİN TEK SAHİBİ KALBİMİN HIRSIZI BENİ İYİLEŞTİREN KADIN ONUNLA BİR PSIKOLOG KLİNİĞİNDE TANISICAĞIM AKLIMIN UCUNDAN GEÇMEZDİ.

İYİKİ O GÜN ARKADAŞLARIMIN BENI O PSİKOLOĞ KLINIĞINE GÖTÜRMÜŞLER. BENİM İÇİN O GÜN DÖNÜM NOKTASI OLDUĞU GÜNDÜR. AYÇAM HERSEYİM BAMBAŞKA BEN SİZE AYÇAMDAN BAHSEDİYORDUM.

ŞİRKETLERİMİZ BİRLİKTE İŞ YAPTIK VE BİZ ŞİMDİ İKİ SEVGİLİYİZ. BİR PROJE'DE İKİ BOĞA BURCUNDAN İKİ İNSAN OLURSA SİZCE NE OLUR? İKİMİZDE ÇOK İNATCIYIZ VE BİR O KADAR DA KIRILGAN YAPIYA SAHİBİZ. RAHATIMIZA DÜŞKÜN OLUP YEMEK YEMEYİ KANDİMİZCE SANAT HÂLİNE GETİRİZ. TAMAM HERKESİN YEMEK YEME SEKİL FARKLIDIR AMA BİZ YEMEYİ SİNDİRE SİNDİRE YEMEYİ SEVERİZ.

HATTA ASLINDA BİR GÜN YEMEYİ KİM DAHA YAVAŞ YEYECEK DİYE İDDİA'YA GIRMİSTİK. TABİKİ AYÇAM KAZANDI DİYEMİYCEM BEN KAZANDIM YEMEK YERKEN ONU İZLEMEK BİR BAŞKA KEYİF YA DA ONU UYURKEN İZLEMEK BAMBAŞKA YA DA ONU KIZDIRMIŞSAM ONU YÜZÜNÜN ALDIĞI KIZGINLIK HALİ VE MİMİKLERİ YOK MU? BENİ BENDEN ALIYOR.

BAZEN ONU DURUP DURURKEN KIZDIRMAK O KADAR HOŞUMA GİDİYOR ONU ÖYLE IZLEMEK ÇOK KEYİF VERİCİ ONU İZLERKEN YEMEK YİYEMİYORUM. AYÇAM BİTANEM ARKAMA GEÇTİ SONUNDA ÇIKMISTI SAKLANDIĞI YERDEN BENI ENDİŞELENDİRMİŞTİ.

VE ÇOK KORKMUŞTUM ARTIK BENİM SIRAM GELMİŞTİ ONU KIZDIRMAKTAN ZARAR GELMEZDİ. "BEN KİMİM" DEDİ AYÇAM HERSEYİM.

BENDE BİRAZ DÜŞÜNÜYORUMUŞ GİBİ YAPIP "İREM SENMİSİN İDİL HAYIR SENSİN BU YOK YOK BU İDİL OLAMAZ TAMAM İDİL'DE YAPARDI AMA BU İDİL DEĞİL. YOK YA YAĞMUR BEBEĞİM SENSİN BU AMA ANLARIM BEN YA SENDE Mİ DEĞİLSİN PEKİ BENİM HERŞEYİM ÖZGEM SENSİN AMA BU ELLER ÖZGEMİN ELLERİ OLAMAZ NERİSSAM TABİKİ SENSİN ANLARIM BEN SENİN ELLERİN BUNLAR AMA YOK YA HELİN SENSİN DİMİ YOKSA DEĞİLMİSİN?" DEDİM.

AMA AYÇAM SAYDIM HER İSİMDE KISKANÇLIK KRİZİNE GİRİP GİRİP ÇIKIYORDU. BUNUN FARKINDAYDIM BUNU KENDİNİ SAKİNLEŞTİRMEYE ÇALIŞAN AMA BİR TÜRLÜ SAKİNEŞMEYEN AYÇAM VARDI. BURNUNDAN SOLUYORDU RESMEN "BEN SANA BOŞUNA SANA AYISIN DEMİYORUM NEYMİŞ İREMMİŞ, NEYMİŞ İDİLMİŞ, HELİNMİŞ,YAĞMURMUŞ, ÖZGEMMİŞ ELLERİ BÖYLE DEĞİLMİŞ TAMAM HEPSİNİ ANLADIM NERİSSAM KİM SAYMADIĞIN UNUTTUĞUN BİR İSİM KALDI MI BEYFENDİ SAY SAY İÇİNDE KALMASIN" DEDI.

AMA BU HÂLİ BENİM ÇOKHOŞUMA GİDİYORDU. TABİ BEN GÜLMEKTEN ÖLECEKTİM ORASI BAŞKA YA DA BİRAZDAN AYÇAM KIRMIZI BAYRAK GÖRMÜŞ BOĞA GİBİ BENİ ÖLDÜRECEKTİ. "KISKANMA AŞKIM BENİM HERŞEYİM BENİM GÖZÜM SENDEN BAŞKA BİR KADINI GÖRMÜYOR Kİ HEM SEN BENİ AŞKA İNANDIRAN KADINSIN NE ÇABUK UNUTTUN AŞKIM YAĞMUR VE HELİN BENİM KUZENLERİM ÖZGEM'SE KIZ KARDEŞİM BENİ ONLARDAN DA KISKANIYORSUN"DEDIM.

AYÇAM'SA "BEN SENİ BÜTÜN KADINLARDAN KISKANIYORUM. KUZENLERİN YA DA KIZ KARDEŞİN OLSUN OLMASIN KISKANIYORUM"DEDI. "SEN YOKSA BENİ KISKANMIYORMUSUN"DİYE SORDU. "TABİ Kİ KISKANIYORUM AŞKIM NASIL KISKANMAM SENİ O NASIL SÖZ"DEDİM.

"HEM BU AYI SENDEN BAŞKASINA BAKMAZ BU AYI SADECE SANA AŞIK BUNU UNUTMA SENİ ÇOK SEVİYOR BU AYI SEN BENİM HERSEYİMSİN"DEDİM. HERŞEYİME ÇAKTIRMAYIN DÜĞÜN HAZIRLIKLARI İÇİN ONA SÜPRİZ HAZIRLIYORUM.

SİZE GÜVENİYORUM HATTA BENİMLE BİRLİKTE OLUP AYÇAMA ÇOK GÜZEL BİR DÜĞÜN HAZIRLAYACAĞIMIZA İNANIYORUM. AMA ONUN AKLINI BAMBAŞKA SEKİLDE OYALAMAK LAZIM KI BİR ŞEYLER ANLAMASIN.

      OY VE VOTE VERMEYI UNUTMAYIN LÛTFEN

                     SAFIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin