Poslední slova

41 2 0
                                    

Bylo něco po půl sedmé večer, když ticho prázdných školních chodeb přerušilo skřípání starých rezavých dveří, které se o chvíli později hlasitě zabouchly.
Někdo rozsvítil světlo na chodbě a osvětlil tak staré, oloupané zdi a ošoupané hnědé dlaždice.
Ozvaly se klapavé zvuky, které vydávaly boty na podpatcích. První krok, druhý krok, třetí krok ...
Zdrojem těchto kroků byla učitelka, která si ve škole zapomněla notebook..
Rychlým krokem přešla chodbu spojující dvě části školy a zamířila ke svému kabinetu. Měl staré, odřené, dřevěné, bíle natřené dveře, které skřípaly i při sebemenším pohybu v jejich blízkosti.
Začala se přehravovat v kabelce, kterou vždy nosí s sebou. Poté, co z ní vytáhla světle červenou rtěnku, balíček kapesníčků, mobilní telefon a peněženku, konečně našla to co hledala, klíče od kabinetu a od školy. Většina klíčů byli normální, ale jeden ne. Byl to velký, rezavý, starý klíč, který měl na svém konci jen dva zuby. Ale kupodivu to byl přesně ten klíč, co učitelka hledala.
Vzala ho, pomalu odemkla dveře a vešla.
Kabinet tvořily dvě místnosti. V té, ve které právě stála byla něco jako předsíň, ale v její zadní části byl stůl nějakého jiného učitele.
Kousek od dveří jsou polstrovaná křesílka vínové barvy a malý kovový konferenční stolek se skleněnou deskou. Na stolku byla váza s umělou květinou.
Druhá místnost je o poznání větší. Uprostřed ní je velký stůl, na kterém je zapomenutý notebook. Učitelka rychle popadne počítač, strčí ho do tašky a chystá se k odchodu. Když v tom uslyší z rohu pohlceného stínem nějaký zvuk. Zastaví se a zadívá se směrem, odkud slyšela šramot.
Že stínu náhle vystoupí postava, od hlavy až k patě oblečená do černého, díky čemuž dokonale splývala s okolím.
I tak ale učitelka neznámého pozná. "Co tady d-" nestihne doříct větu, když se na ní neznámý vrhne.
Z kabinetu se ozývá jen hlasitý křik učitelky, který po asi minutě utichne.
Už navždy.

Ahojky! Vítáme vás u našeho prvního příběhu, který píšeme společně EmmaDrmolov a Lauvine12
Budeme se střídat ve psaní kapitol a na konci každé uvedeme, kdo ji napsal. Tak snad se vám příběh bude líbit a budeme moc rády, když dáte hvězdičky nebo napíšete komentáře ^^

Tuto kapitolu napsala: Lauvine

Kapka krve na slovníku Kde žijí příběhy. Začni objevovat