Cit de straniu nu ar suna dar sunt Gay.Cum aflat?Dati sa va povestesc...k
Cap I
-Hatsune Kun!!
-Da Kanashi Sensei
-Raspunde terog la paragrafu 1 Istoria lui Osakawa Yamato primu conducator a Japoniei...
-Mmmm nu am invatat Sensei.
-Aseazate,dupa ora asta treci pe la mine!
Oo men acum si cu sensei am probleme...
O sunat si eu ma scol din banca imi pun cartile in geanta si ma duc inspre cabinetul profesorilor ma cobor pe scari si cu o viteza turbata cineva sare peste mine,mam lovit cu capul de fereastra si ce bine ca nu so crapat capoi avea sa ma platesc pentru ea.
Incerc sa ma scol de pe podeaua rece,si alaturi de mine sta un baiat cu paru blond un pic in spre cafeniu si cu o nuanta verzuie.
-Mmm baiatu esti bine?il intreb eu.
Baiatu isi ridica capu inspre mine si se uita atent.
-Esti bine scuzama simplu nu te-am vazut!zice baiatu cu paru blond,si a leasan la pamint.
-Baiatu!!ei baiatu e tot normal!
Lam luat in brate si cu o viteza nebuna mam grabit inspre cab doctorului.Daca sa luam am si uitat de durerea mea de cap.
-Doamna Doctor faceti ceva baiatu asta a cazut si a lesinat...
-O doamne ce ati patit!?cei cu capu tau e plin de singe.
-Pai am cazut si ne-am lovit.
-Punel pe el pe pat si tu treci la mine sa iti curat rana.
Lam pus pe blondu pe pat si am luat plapuma care era acolo si lam invelit.
-Cum te numesti?ma intreaba doctoru.
-Hatsune Yato.
-Hatsune aseazate si hai sa vedem ce ai tu aici.
Dupa o operatie lunga doctoru mio facut bandaj si mio spus sa ma asez in patu alaturat sa ma odihnesc un pic.Mam culcat si am adormit pe loc.
Trezinduma ma scol lenes din pat si ma uit la ceas.
O doamne e ora 6 orele deja so terminat,cu o privire ma uit la patu alaturat,blondu nu era,cred ca o plecat.
Ma apropii de doctor.
-Ooo Hatsune te-ai trezit?zice ea bucuroasa.
-Da multumesc!dar baiatu ala o plecat?
-Da nu demult,o zis sati transmit ca ii pare rau.A si da am vb cu profesorul de trauma ta,daca o sa te simti rau poti sa ramii acasa dat neaparat sa te duci la doctor in caz de ceva.
-Bine,multumesc eu o sa plec.
-Hatsune sa fii atent pe drum inspre casa!
-Da o zi buna!
Cu un pas grabit es din scoala,si ma duc sa-mi iau bicicleta si ma duc acasa,ca ma doare capu rau.
Am uitat sa va zic despre mine.
Ma numesc Hatsune Yato am 16 ani si paru brunet am 1.85 si sunt cel mai inalt din clasa mea.
Insfirsit am ajuns acasa,bucuros ma duc in camera mea si ma pun la calculator.
Imi suna telefonu raspund si....Scuzatima de gramatica...chestiile astea sau intimplat si cu mine dar am mai adaugat si io ceva...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Esti Al Meu(yaoi)
RomancePentru cei ce iubesc yaoi,scriu unu o sa va placa. Aceasta carte este scrisa pe fapte reale ce so intimplat. Citire placuta! P.S nu atrageti atentia la gramatica,no sa moara pamintul din cauza ei.