Priveam atenta spre oglinda din fata mea, eram gata de scoala, era luni si nu imi dorea. Mereu sunt considerata tocilara clasei inca din a 9 a sunt considerata asa,ceea ce nu imi place.
Mereu sunt luata peste picior si ultima mereu.
Era timpul sa cobor jos, sa iau autobuzul pentru scoala, mai aveam un an pana imi lua mama o masina.
In timp ce ma indreptam spre scari, ma rugam ca mama sa nu ma puna sa imi iau fesul roz in cap, era iarna si incepam prima zi de scoal din semestrul al doilea din a 12 a. Nu imi prea placea iarna, nu cand sunt in fiecare pauza aruncata in ea de colegi.
Aveam pe mine niste blugi negri , un pulover tot negru, peste o geaca pana la fara o palma pana la genunchi , groasa tot ca hainele de neagra, cu ghete pana la genunchi, negre.
-Unde ti-e fesul?intreba mama din salon.
-In geanta, eu plec !am spus in timp ce deschideam usa de la intrare, fara sa mai privesc in urma.
Locuiesc cu mama, tata e plecat departe de noi, la nici 3 ani ai mei murise . Niciodata nu aflaseam de ce.
Am luat autobuzul , statia fiind la doar 10 metri de mine.Era cam gol dimineata,normal multi sunt care vin cu masinile lor sau ii aduc parinti .
Ajunsa la scoala, ma gandeam la ce e mai rau.
In timp ce mergeam pe coridor, toti se uitau la mine.
Mereu se uita urat, de ce din cauza hainelor mele ?Eram cat de cat imbracat bine, nu eram grasa, probabil era din cauza ca port ochelari, parul in codite si sunt mai inchisa la culoare, asta era probleam lor, eram inchisa la culoare, printre elevi albi.
Cum am intrat in casa cu ochii in pamant am putu simti cum toate privirile erau concentrate pe mine, stiam ca ma privesc ca pe hamsterul clasei. Mi-am dat jos haina groasa si am asezat-o in cuier.
Toti de aici fiind sofisticati si smecheri, niciodata nu se dause vreu baiat de aici la mine, singurul cu care am fost e Dustin , pana anul trecut am fost impreuna dar terminase liceul si nu ne-am mai vazut, imi era dor de el, nu era urat, din contra ma accepta asa cum sunt si mereu spunea ca sunt frumoasa. Ma facea cea mai fericita si ma mai apara de ceilalti cand afla ce mai patesc uneori, dar fara sa ii spun eu , cand nu ii spunea se supara pe mine, nu aveam prieteni, poate doar pe Kely care acuma era acasa , fiindca era racita.
Asezandu-ma in banca mea, fiind libera deeoarce stateam cu Kely, mi-am scos cartile si m-am uitat peste caiete sa vad daca temele erau facute.
-Buna ziua copii, spuse domnul Evans, dirigintele nostru.
Mi-am ridicat privirea si l-am zarit punandu-si geanta pe catedra. Era un barbat de 25 de ani, intelegator, ca un tata pentru noi, mai ales pentru mine. Blond cu ochi verzi , mereu la costum negru si foarte atragator.Cel mai sexi profesor din scoala.
-Buna ziua, am spus toti in cor, ridicandu-ne.
Ma privi pentru o secunda si imi zambi, eu zambindu-i inapoi.
-Azi vom avea un nou coleg, spuse in timp ce arata spre usa.
Nu bagasem multa atenti pana ce dirigul spuse.
-El este Damian Evans, fratele meu mai mic.
Atunci mi-am ridicat privirea , un baiat in jur de 18, 19 ani statea in fata clasei langa domnul Evans, parul negru ca smoala si scurt,ochi negri ca taciunea,pielea alba ca de portelan, buzele carnoase rosi ca sangele, foarte inalt cat domnul Evans, imbracat din negru pana in picioare, ii dadea o aura intunecata, ii placea mult negru, avea o jacketa in mana ,jacketa sa, cu o bluza tot de un negru , vazandu-i se perfect muschi. Nu era tare fortos dar avea ceva . Ce imi atrase cel mai mult atentia era amultea de la gat, un craniu.
-Va invata de acum in colo cu noi.Ia loc .spuse aratand spre locul meu liber
Priveam spre fetele din clasa il mancau din priviri , toate ii faceau cu ochiul.Daca fratele lui Damian , dirigu noastru mai primea complimente ca asta foarte bine pe la ore si inafara scoli, Damian primea dublu din atentia fetelor.
Baieti il priveau dubios, e si normal la cat de bine arata.
Ma holbam la el si el o observase foarte bine, ma privi in ochi adanc, era si usor mirat , pornind spre mine.
Rusinata mi-am intors ochii spre colege, ce ma priveau urat.
Intre timp brunetul se aseza langa mine.
-Hey sunt ...spuse dand mana spre mine.
-Incantata!am spus repede dandu-mi mai bine ochelari pe nas.
-Mda. spuse uitandu-se la mine cu ochi sa-i mari si negri, parca vreind sa citeasca ceva si nu intelegea,era usor bucuros, se uita la mine cam ciudat parca vroia sa intre in mine, se uita pentru o secunda profund in ochi mei , parca pupilele i se dilatara, mai mici .
-Ochi tai...am soptit, ceea ce il facuse sa se intoarca automat, pundu-si pe spatarul scaunului jacketa si asezandu-se mai bine in banca cu mainile pe masa.
Era ciudat, ma privea ciudat.
Aveam un coleg ce ma privea ciudat, parca ii aminteam ceva .
CITEȘTI
Beauty and the Beast
VampireDamian Evans cosmarul orcaruia, unul dintre cei mai batrani vampiri, se intoarce in orasul natal dupa multa vreme, orasul in care isi pierduse iubirea, singura persoana care il iubise si acceptase cu adevarat. Dar ce se intampla cand o intalneste p...