Tanışma Yemeği

18 0 0
                                    

O lanet olası saat zır zır çalmaktan başka bir işe yaramıyordu.Kolumu hafifçe kaldırıp hiç zorlanmadan yavaşça elimle saati itekledim.Hala gözlerim kapalıydı.Yere düşünce sanki dahada şiddetli çalmaya başladı.Bu sabah onunla savaşmayacaktım.Gözlerimi ovuşturup kendime gelmeye çalıştım.Bi kaç dakika yatağımda oyalandıktan sonra zar zor kıçımı yataktan kaldırabilmiştim.Terliklerimi giyip yerde duran saate tekme atıp aynama doğru ilerledim.Uzun açık kumral saçlarım yeni kalkmama rağmen oldukça hoş görünüyordu saçlarımı elimle dağıttıktan sonra kendime kocaman sırıtıp 'günaydın deli' dedim.İşte her sabahım böyleydi.Her sabahım mutluydu.Her sabahım deliydi benim.Ta ki bu sabaha kadar.
Alarm yine zır zır çalıyordu ve ben bu sabah alarma yumruk atıp susturmuştum.Karanlık bir sis bulutu gibi uyanmıştım bu sabah.Bu sabah uyanmak istemedim.Gözlerim yanıyordu, açmak istemiyordum.Yastığımın döndüğüm her kenarı ıslaktı.Yavaşça doğruldum ve arkama yaslandım.Dün gece olanları düşündükçe deliricek gibi oluyordum.Kendi kendime çığlıklar atmaya başladım.Oldukça varlıklı bir ailenin tek kızıydım.Adım Gözde, Gözde Yetim.19 yaşında üniversite 1. sınıf öğrencisiydim.Dün gece yeni tanıştığım üniversiteden arkadaşlarımla yemeğe gitmiştik.Tanışma yemeği gibi falandı.Ben Büşra ve Ozanla yakın olduğum için Ozan arabasıyla ikimizide evimizden alıp yemeğe götürmüştü.Bizim arkadaş grubumuz yaklaşık 10-15 kişiydi.Hepimiz geleceğin mimarları olucaktık.Ben ise kendi aile şirketimizde mimar olup babama yardımcı olacaktım.Yemeğe geldiğimizde bizi kapıda Tolga karşıladı.Tolgayla okulda bi kavga sırasında ortada kalmışken tanışmıştık.Ben nereye gideceğimi şaşırmış bi durumdayken kolumda bir el hissettim ve beni ordan hızlıca çekip kurtarmıştı.Tolga standartların üstünde bir çocuktu.O da bizim gibi varlıklı, holdingleri olan bir ailenin çocuğuydu ve oldukça yakışıklıydı.1.80 boylarında kaslı, yapılı bi vücudu vardı ve bu onu çok etkileyici gösteriyordu.Sanırım ben ondan etkilenmiştim.O da benden etkilenmiş olmalıydı ki arabamız tam kapıda durduğunda Tolga koşarak gelip benim kapımı açtı.Çok naziktide ayrıca.Büşra Ozanın koluna girip içeri doğru ilerlerken Tolga kolunu büktü bende elimi kolunun arasından geçirip yürümeye başladık.Çok şıksın, çok güzel görünüyorsun diye iltifatlar yağdırırken yüzüm kızarmıştı.Benim diyebildiğim tek şey çok naziksin teşekkürler sende öyle görünüyosun diye bu kelimeli geveleyip durdum.Utancımdan yüzün bakamamıştık.İçeri girdiğimizde herkesin gözü üzerimizdeydi.Orda bulunan herkes imali imali bakıp kendi aralarında fısırdaşmaya başladı benim bu durumdan rahatsız olduğumu anlayacaktıkı Tolga hemen sandalyemi çekip "hadi arkadaşlar artık yemeğimize başlayalım" dedi sert ve bişeyler ima edercesine bi ses tonuyla.Ana yemek falan derken tatlılara geldi sıra.Bu sırada Tolga sürekli bana bunu denemelisin diye önüme tadımlıklar koyuyordu.Benimle ilgileniyordu.Bu durumdan ben ne kadar memnun olsamda memnun olmayan birisi vardı.Ezgi Tolgayı ilk gördüğünden beri onunla ilgilenmeye başlamıştı.Uzun sarı saçlarıyla oldukça havalıydı Ezgi. Bu kadar güzel olmasına rağmen Tolga neden ona bakmıyordu şaşırıyordum.Ezgi gözleriyle gözlerimi yakarken tatlılarımızda bitmişti.Masadaki hoş muhabbettimizin yerini artık veda almıştı.Saat epey geç olmuştuki herkes yavaş yavaş birbirleriyle vedalaşmaya başladı.Aramızda bazılarımız içtiği için hafif bi sarhoşluk vardı.Buna ben ve Tolgada dahildik.Ozan tek sağlamımızdı ve arabasında yer kalmamıştı.Tolga beni eve bırakmayı teklif edince kıramadım ama o da benim gibi hafif sarhoştu.18 yaşında ehliyete yazılıp kazanmıştım ve araba kullanabiliyordum.Sanırım böyle giderse Tolgayı evine ben bırakacaktım.Bünyesi zayıf olduğundan hemen salıvermişti kendini.Bu gecelik ben bırakıyım bidahakine sen diyerek onu ikna ettim.Tolganın arabasını ben kullanacaktım.Tolgayı yan koltuğa koydum ve tam kendi koltuğuma geçecekken Ezginin bizi izlediğini farkettim.Arabasının önünde ellerini birbirine bağlamış tek ayağını yere vurarak bizi öfkeyle izliyordu.Ezgiyi takıcak bir kız olmadığım için onu görmezden gelerek anahtarı yerleştirip çevirdim.Araba çalıştığında yavaşca gaza basıp ilerledim.Tolga o anki sarhoşluğuyla bana "bir kızın araba kullanışı bile güzel olabilirmi be" diye bağırmaya başladı.Yetmedi bide camı açıp kafasını dışarı uzattı.Rüzgar Tolganın uzun saçlarını bir sağa bir sola savururken Tolga tekrardan bağırmaya başladı."Bu kız varya bu kız, bu kız " diye söylenmeye başladığında susturudum ve onu kendime çekip camı kapattım.Yol sessiz ve boştu.Biraz daha hızla gaza basmaya başladım.Ben hızlanınca Tolganın midesi bulandı.Dur kusucam diye bağırınca panikledim eve camı açıp elimle kafasını dışarı doğru iterken az uzağımda bir kız gördüm öylece yolun ortasında durup gözlerimin içine doğru bakıyordu ben hayır hayır diye çığlık ataken o an ayaklarım kilitlendi sanki ellerimi sıkıca bağladılar gibi hareket edemedim tek hissettiğim şey gözümden dudağıma dökülen o buz gibi ıslaklıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizli SuçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin