Lieve Wattpad people. Attention: Dit is een heel klein stukje gespoilt voor het geval je het 3e boek nog niet gelezen hebt! Lees dan dus niet verder tenzij je dat wilt. Dit gaat over het vervolg van de Hungergames, hoe het gaat met de kinderen van Katniss en Peeta. Ik wil dit niet gaan publiceren (Tenzij dat mag van Suzanne Collins xD) dus dit is gewoon "voor de lol" vanwege Copyright. Veel lees plezier en ik hoor graag je tips!
Proloog:
Sinds het Capitol is gevallen is zijn alle Districten weer bezig alles op te bouwen . Ondertussen is er een nieuw district ontstaan: District 14- gespecialiseerd in het smeden van wapens, maar ze zijn nog al uit op macht, net als het Capitol voordat het ten vallen was gebracht. Vele mensen die gevlucht zijn uit hun Districten en uit het Capitol, trekken hier in en gaan hier wonen om zo een nieuw leven op te bouwen en hier werk te zoeken in het wapensmidvak. Even als ik en Peeta samen met onze kinderen. We hebben een nieuw huis aan een groot weiland laten bouwen en wonen daar nu rustig. Terwijl ik af en toe werk als tester om de wapens uit te testen, zorgen we samen voor het huishouden en voor de kinderen, en ik in mijn achterhoofd ook voor de gestorven Prim en Rue. Peeta heeft zelf ook nog een bakkerij maar die is niet altijd open, hoewel hij wel vaker open gaat omdat de kinderen graag mee helpen met het bakken van broden en het versieren van koekjes en taarten.