-Dulcie!Çıkar mısın şu kabinden!
Çok sevgili (!) arkadaşım Eliesha'yı daha fazla bekletirsem kabini kırıp beni boğardı.Üstümdeki elbiseye baktım.Ya da kumaş parçası mı demeliyim?Yani bir taraflarımı bile kapatmıyor da ondan!Bir de bu elbiseyle Londra'nın en büyük barına gitmek yaptığım en aptalca şeyler sıralamasında 2. olurdu.Şey,1.'si ise Camlon'la çıkmak olabilirdi.Beni aldattığı için buradaydım.Yani intikam almayı ben de istiyordum ama bu şekilde sürtük konumuna düşerek değil!Haklıyken haksız olmak istemiyordum.
-Elly?Bu elbiseyi çıkarıp sinemaya gitsek?Mısır bana iyi gelebilir.Peeta Mellark da öyle!Açlık Oyunları 2'yi 5.'ye seyretmek herkesin hoşuna gidecektir.
-Dulcie ya şimdi çıkıp benimle bara gelirsin ya da cenaze masraflarını karşılayacak bonkör birini bulursun.Delirtme beni!
Cırladığında gözlerimi devirdim.
-Ayrıca bana gözlerini devirme.O çok sevdiğin mavi gözlerini eline veririm.
-Tamam tamam.Çıkıyorum.
Kilidi açıp dışarı çıktığımda beğeniyle bana baktı.
-İşte benim kızım.Bugün küçük Cammy'cik pişman olacak.
-Beni gaza getirme!İşe yarıyor.
-Hahaha!İşim bu kızım.
-Tabii.Suçsuz bir genç kızı kumaş parçasıyla büyük bir bara götürmek de senin işin değil mi?
-Sen böyle söyleyince sana acıdım.Ama sorun şu ki sen masum bir genç kız değilsin!
-Ya evet neyim?Evde kalmış rahibe mi?
-Saçmalama.Daha 17 yaşındasın.Bakire olman gururunu gösterir.Ve sen bir intikam ateşiyle yanan acımasız bir kızsın.Tamam mı?
-Tamam,sen kazandın.
-Biliyordum.Çak bir beşlik!
Tam eline vuracağım sırada elini çekti ve şakasına yanağıma vurdu.
-Ne salaksın be!13 yıldır sana bunu yapıyorum.
-Kapa çeneni.
-Tamam ya hadi gidelim.
Elbisenin parasını ödeyip eve gittik.Makyajımın olmamasını istiyordum ama Eliesha buna izin vermemişti.
-Tamam bak çok hafif yapacağım.
Geçen 1 saatin sonunda sonunda kendime bakabilmiştim.Aman Tanrım!Makyaj insanı gerçekten değiştiriyor.
-Hah,neresi hafif makyaj bunun?Gözlerimi görmüyorum.
-Saçmalama be!Hafif o bir kere.Hem benim seninkiler gibi gözlerim olsa ...
-Badana yapardın herhalde.
-Sus salak.
Sırıtıp önüme döndüm.İntikam canım benim.Sonra neden bana laf sokuyor oluyor.Şaka maka bara gelmiştik ya.Derin bir nefes aldım.Bu geceyi atlatırsam kiliseye gideceğim.Son kez Eliesha'ya döndüm.
-Sen kesinlikle içmiyorsun.Bu gece içen taraf ben olacağım.Seni toplamaktan bıktım.Eğer saçma bir şeyler yaparsam beni durdur tamam mı?
-Tamam.
Şüpheyle ona baktığımda barın kapısına bakıyordu.Bana döndüğünde gözlerini devirdi.
-Tamam dedik Dulcie.
-İyi.
İçeri girdiğimizde içki,ter ve kusmuk kokusu bize bir şekilde selam veriyordu.Yüzümü ekşittim.Eski sevgilim-piç Camlon'ı görünce bana gereken tek şeyin Bloody Mary olduğunu anladım.İçkimi yudumlarken onu ve sarışın sürtüğü izliyordum.Nasıl da yapışmış çocuğa.Yok yani Camlon'ın da hoşuna gidiyor.Yoksa itlerdi değil mi?Aman ya ben buraya acımı unutmaya geldim.Onların ayak üstü sevişmelerini izlemeye değil.Cidden sanki çok normalmiş gibi ortalıkta yapmasalar bari.Aslında bulduğumuz ortamda bunlar normal ama çaktırmayın.Mesela birbirlerini düzen iki gay-Ne diyorum ben!Acilen kendime gelmem gerekli.Tuvalete girdiğimde yüzüme soğuk suyu boca ettim.Biraz başım dönüyordu ama sarhoş olmayacaktım.Yoksa beni kimse tutamazdı.Bir kere sarhoş olmuştum ve striptiz yapıyordum neredeyse.Neredeyse.Tamam yaptım.Ama Eliesha da sarhoştu ve beni durduracak kimse yoktu.Yüzümü buruşturdum.Tanrıya şükür göz badanam-Eliesha duymasın.Sanki çok uğraşmış gibi dolanıyor.Badana deyince de kızıyor.-akmamıştı.Sarhoş bir şekilde mal mal dolanan Eliesha'yı görünce sinirle derin bir nefes aldım.Çok değil bir yarım saat önce ne konuşmuştuk biz?Sinirle yanına gidip kolundan çekiştirdim.Boş bir masa bulduğum bir masaya oturduğum gibi Eliesha'ya sinirle çıkıştım.
-Ne oluyor sana?Yine neden içtin?
-Bana seks arkadaşlığı teklif etti.
Ne dediğini anlamam için 20 saniye geçmişti.Evet saydım.Böyle bir malım işte.
-Ne?Kim?Sen ne dedin?Gidebilir miyiz şuradan?Ne kadar içtin?
-Ooo sakin ol şampiyon.Şuradaki taşı görüyor musun?
Başıyla işaret ettiği çocuğu görünce hemen önüme döndüm.
-Evet,eski erkek arkadaşın Ian.Ne olmuş ona?
-O benim erkek arkadaşım mıydı?
-Evet salak.
-Neden ayrıldık biz?Taş çocukmuş oysa ki.
-O istemişti.
-Hah,zaten tipsizmiş.Mal işte.Neyse bana seks arkadaşlığı teklif etti.
-Sen ne dedin?
Tanrım kafayı yiyeceğim!Güya kafa dağıtmaya geldik.En yakın arkadaşımın eski erkek arkadaşı en yakın arkadaşıma seks arkadaşlığı teklif etmiş.Ve ben bir cümlede bu kadar 'arkadaşlık' kelimesini kullandığım için çarpılacağım.İsa bizi korusun.Ayy.
-Hayır dedim.Ama keşke evet deseymişim.Şunun tatlılığına bak ya.
-Elly kendine gel.O seni...Aldattı!
Aslında arkadaşça ayrılmışlardı ama bunu söylesem gidip çocuğa yavşardı.O yüzden sallamak zorunda kalmıştım.
-Hahaha o piçi ben aldatıyordum zaten.
Aferin kızıma.Daha demin taş olan çocuk şimdi piç oldu.En önemlisi de çıktığını hatırlamadığı kişiyi aldatması sadece Eliesha'da görülürdü zaten.Gözlerimi devirdim ve onu dışarı çekiştirdim.Dışarı çıktığımızda derin bir nefes aldım.En azından çok olay olmamıştı.
Selam!Yeni bir fan fiction ile buradayım.Beğenmediğiniz yerleri söyleyin lütfen.Zayn Malik ile olacak.Bir sonraki bölümü de onun ağzından dinleyeceksiniz.İyi okumalar :*Multimedya kızın gözü.Yanlış anlamayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şapşal Sevgilim Benim
FanfictionBad Boy-Good Girl hikayesi değil.Ya da iyi-kötü yok. Kaçırma-takip yok. Sahiplenme yok. Sahte evlilik gibi değil. Kendiliğinden doğmuş bir aşk hikayesi.Kötü olanların aslında kötü olmadıklarının hikayesi.Hiç bitmesini istemeyeceğiniz bir dünya...