Capitol needitat:
Raven
Ochii celui de al treilea prezentat sunt atât de întunecați încât tânăra fată are impresia ca se uită spre cele mai îndepărtate hăuri ale Iadului. Își apleacă privirea, nerezistând privirii amenințătoare a acestuia.
În cameră este o liniște totală, cu toții așteptând tensionați reacția unuia dintre cei doi, ceea ce se și întâmplă după câteva secunde apăsătoare. Blade scoate un sunet batjocoritor, analizând-o în continuare pe Raven cu superioritate.
— Voi râdeți de mine? întreabă acesta pe un ton jos și înfricoșător, începând să râdă. Ea este mânuitoarea focului, cea a cărei apariție a fost așteptată cu nerăbdare zeci de ani? Uitați-vă la ea, tot ceea ce văd e o ființă slabă, o victimă ce nu are ce căuta printre noi...
— Blade! se restește Drake pășind amenințător spre brunet, acesta făcând la fel. Kira și Killian reacționează la rândul lor, sărind să o calmeze pe Raven care începe să tremure din ce în ce mai violent pe măsură ce ascultă cuvintele aruncate fără milă de Blade. Ashley intervine între cei doi bărbați despărțiți de numai 15 centimetri nesemnificativi.
Fețele le sunt contorsionate de furie, corpurile încordate și simțurile pregătite pentru a reacționa împotriva unui atac prin surprindere. Șatena îi îndepărtează forțat, punându-se între ei.
Fără ca cineva să-și dea seama, haosul ce se creează în cameră face ca ceva din interiorul lui Raven să explodeze. Respirația îi devine sacadată, mușchii brațelor i se încordează într-un mod dureros, iar degetele i se încleștează în păturile care o acoperă până la talie.
Din cauză că are capul plecat, nimeni nu observă sclipirea înflăcărată din privirea ei. Și atmosferă se schimbă, dar este prea târziu, furia fetei se eliberează brusc în jur, luându-i prin surprindere.
— Opriți-vă! ordonă Raven ridicându-și capul. Vocea îi este total schimbată— este impunătoare și puternică.
Flăcările din ochii ei sunt greu de neobservat, la fel și furia. Aerul se încălzește și devine tot mai greu de respirat. Drake încearcă să se apropie de pat, însă este oprit de cercul de flăcări ce o înconjoară. Un val năucitor de putere se năvălește asupra lor, determinându-i să se retragă, toți în afară de Blade. Acesta o privește în continuare cu amuzament și o provoacă să facă următoarea mișcare, ceea ce se și întâmplă... O sferă de foc este aruncată asupra lui, fără ca tânăra din pat să facă vreo mișcare.
Blade nu se lasă impresionat și se ferește cu ușurință de atacul brunetei, dispărând brusc pentru câteva secunde pentru ca mai apoi să apară subit în interiorul cercului de foc din jurul lui Raven și să-și înfășoare mâna în jurul gâtului fetei.
Strânsoarea este destul de puternică, iar tânăra simte cum rămâne fără aer. Aude țipetele celorlalți, încercând să oprească tot ceea ce se întâmplă în interiorul cercului, dar aceștia sunt total neputincioși în fața barierei.
— Dacă te bazezi numai pe puterile tale ești terminată! Fără o rezistență fizică și psihică nu vei putea să le faci față inamicilor care vor apărea în viitor. Dacă știi că nu ești capabilă să-ți înfrângi temerile, atunci nu ai ce căuta printre noi... Decizia îți aparține, dar vei plăti foarte scump dacă doar ne vei încurca și ne vei sta în cale...
O analizează preț de câteva secunde, apoi o eliberează și părăsește încăperea fără a se uita în urmă. Odată cu plecarea brunetului, cercul de foc dispare fără urmă, iar 4 persoane panicate aleargă spre Raven sperând ca aceasta să fie în regulă.
Nimic n-a decurs cum sperau, dar viitorul întotdeauna este imprevizibil...
***
În primul rând, vreau să-mi cer scuze pentru perioada în care nu am postat, inspirația m-a cam lăsat baltă în ultimele săptămâni...
Sper că v-a plăcut acest capitol :)
Vă aștept părerile <3
P.S : scuze pentru eventualele greșeli!
Pupiciii :* :* :*
CITEȘTI
Ordinul Phoenix
Werewolf👑🔥🐺 Raven este cea de-a doua fiică a Beta-ului haitei Silvermoon. Pentru că nu se transformă la vârsta de 14 ani, perioadă caracteristică vârcolacilor aflaţi în cele mai înalte poziţii, este respinsă de familie, izolată de ceilalţi pen...