Marşa bastım hızla gitmeye başladık aklım hâlâ mustafada. Sıra şimdi kimde acaba bendemi? Mert'temi yoksa yıldız damı korkumuz gitkçe artıyor oraya girmememiz gerekirdi ayağım gaz pedalının sonunda, hava yağmurlu, yol kaygan, ağaçlardan fazla birşey gözükmüyor ama ay ışığı yolum ilersini görmeme yetiyor. Gözlerim kapanıyor gittikçe hızlanıyoruz ilerdeki duvarmı. (baaoomm)
Allah kahretsin noldu öyle bir saniye aşadaki benmiyim olamaz arkadaşlarım beni arabadan çıkarmaya çalışıyor "burdayım iyiyim" diyorum ama beni kimse duymuyor. gaz pedalıyla motorla birleşen yerde ayağım sıkışmış.
-Meraba can.
Oda kim "sen kimsin"
-bana sadece olric de.
Bana seslenen o şey her neyse nerde olduğunu bilmiyorum görünmüyor
-beni göremezsiniz efendim
"Dur sen benim aklımdan geçeni duyabiliyormusun"
-evet. Ben senin bilinç altınım .
"Ben nerdeyim peki ?"
-sen poli desin can
"polimi oda ne? Ne cehennem dönüyor burda olric"
-bak arkadaşlarını nasıl bir duruma soktun bu sen değilsin can.
"Allahım affet arkadaşlarıma bunu yapmak istemezdim korkmuştum sadece ne yapacağımı bilmiyordum"
Olric? Nereye kayboldu bu adam.
Ambulanc geldi, sıkışan ayağımı çıkarmayı başarmışlar hastaneye gidiyoruz.
Bir anne "kızım niye yaptın kendine bunu değermiydi kızım" diye ağlayarak söyleniyor sanırım bileklerini kesmiş.
Olric?
-buyrun efendim
"Niye sadece hayal ürünüsün olric?
-siz gerceksenizde ne oluyor efendim.
Aman bunlada iki dakka konuşulmuyor.
Ne yapacağım ben şimdi yıldız hâlâ ağlıyor kahretsin onun üzülmesini istemezdim.
Canım gittikçe sıkılıyor.
Omzuma biri dokundu arkama dönüyorum, mustafa evet bu mustafa -bunu bize yapmayacaktın can
"Hey oraya girmek ortak bir karardı dostum.
-ne fark eder. Bak şimdi ne haldesin ameliyathanede seni hayata kurtarmaya çalışıyorlar sen ise burda olric le geyik yapıyorsun biraz mertle yıldızı düşün.
Onun bu kelimelerinden sonra susup habersiz bekledim.
YOU ARE READING
Korkuyu Beklerken
Horrorherkesin bi korkusu vardır. Gerçek korkular ise insanların yaşantısında dır. Korkular hayal ürünü de olabilir ama hepsi değil. Bu bir hikaye değil. Romanda olmadı hikayede kalamadı.