Strašná noc

60 4 3
                                    

Hned jak maminka odjela tak kluci zabouchli dveře a začali si něco šeptat. Byl jsem daleko od nich ale rozumněl jsem jim pár slov. Říkali něco jako masky, noc, děsivý a potom se na mňe podívali a šli k Martinovi do pokoje a zamkli se tam. Jak zamkli tak jsem šel do svého pokoje na konci chodby. Zmáčkl jsem kliku a z rázu jsem slyšel odbíjet hodiny. Bylo sedm hodin. Zavřel jsem dveře a sedl si na postel ze které jsem měl rozhled po celém svém pokoji. Otočil jsem se dozádu kde jsem měl svou plush verzi Fredbera hlavního maskota pizzerie. Už mi chybí jen  Spring bonnie kterého jsem si přál k narozeninám.
Najednou slyším kroky a chichot z pravé strany. Jdu se tam podívat ,ale jen jsem otevřel dveře tak mně vystrašil někdo v roztrhané masce která mi připomínala slepici a za ním liška. Z levých dveří přiběhl králík i s medvědem. Poté jsem zjistil že jsou to kluci.
Pod maskou slepice byl Patrik.
Pod maskou králíka byl Ivo.
Jako medvěd byl Jakub.
A jako poslední si sundal masku lišky Martin.
Všichni se mi začali smát a říkat mi že jsem malé mimino.
Nejdřív jsem byl vystrašený ale potom se strach změnil v hněv. Martin to poznal a já dostal facku až jsem se svalil na zem. Po chvíly jsem vstal a chtělo se mi brečet ale věděl jsem že když začnu tak dostanu ještě jednu takže jsem to musel potlačit.
Potom mi Martin řekl ať si vyčistím zuby a jdu spát. Celou noc jsem měl noční můry a obavy z toho že to bude horší proto jsem si dal k posteli baterku.
Celou noc jsem nespal až do šesti rána.
Byl jsem natolik vystrašený že jsem došel ke skříni ve které jsem nakonec usnul

Dneska jedna delší.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 22, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

FNAF 4 Trochu JinakKde žijí příběhy. Začni objevovat