Chapter 3

227 47 2
                                    

sambungan

yoona:cheonma kita kan chingu kena saling tolong menolong*senyum*

jackson:nae

sunny yg dri tdi diam terus memulakan percakapannye

sunny:lain kali jgn bgi dyeorg buli awk,awk kena jdi berani lawan dyeorg balik

jackson:tapi..dyeorg kingka sye takut nk lawan balik.

seohyun:x kn awk nk tkut memanjang awk tu namja kena tunjuk kn keberanian seorng namja baru dyeorg x pijak kepala.arraso

jackson:nae gumawo bgi smangat kt sye

snsd&jihyo:cheonma..chingu-yah

??:jackson

snsd dan jihyo menoleh kn kepala mereka sekejap kiri sekejap kanan mncari tuan punye suara itu.

??:j-jackson ko..oo-okay x??tnye seorng namja kpd jackson yg nafas nye tercungap cungap kerana penat berlari.

jackson:aq ok lh ..yg ko ni ok x bambam penat semacam je??asal ko lari mcm nmpk hantu je???

bambam:aq ok je..bkn ap aq lari cari ko pon sbb aq dgr ko kene simbah air busuk dgn si chendol tu.

jackson:x sangka ko ni caring psl aq tpi xpe sebaik ad chingu baru aq ni dyeorng lh yg slamat kn aq tdi dri si chen tu.

bambam:gila x caring ko jelh satu ii nye bff aq...ermm jack

jackson:ap??

bambam:ko xnk knl kan aq kt chingu baru ko ke??

jackson:aq nk kenal kn lh ni yg ni snsd*sambil tunding jari kearah snsd*dan yg tu jihyo*tunding jari kt jihyo*

snsd&jihyo:hye harap kite bleh jdi chingu*senyum*

bambam:hye chingu*balas senyuman mereka*

kringg kring

tamat waktu rehat dan mereka pon meneruskn pembelajaran.



S



K


I


P

kringg kringg

tamat lh sesi persekolahan pelajar EXA'CT HIGHSCHOOL
ramai yg berpusu pusu kluar dari klas sbb x sabar nk balik umah.

didalam klas cuma ad snsd,jihyo dan exo.exo sudah balik kecuali chen tertidur mereka sudah kejut kn bnyk kali tpi chen berkata kpd mereka supaya balik dahulu kerana dye berasa ngantuk dan malas nk bngun exo dan snsd sudah balik tanpa jihyo kerana jihyo hendak mengemas sedikit kelas yg x berapa nk bersih tu jihyo mulakn kerja dgn menyapu lantai,mengutip sampah dan membetul kn meja yg senget benget dan akhir skali dye hendak memadam papan putih sblom dye melakukan dye mengejutkan chen yg masih lena dibuai mimpi.

jihyo:chen..chen bngun ko x nk blik ke??*sambil menggoncangkan badan chen*.

chen:huaargh*menguap*sedapnye tdo*pandang jihyo*ko x balik lagi ke??

jihyo:x aq tgh kemas klas dh gi balik aq nk padam papan putih.

chen mengemas barang ii nye dan memandang jihyo yg sedang memadam papan putih

ketika jihyo sibuk memadam papan putih dye merasakan ad sesuatu yg melingkari pinggang nye dan menoleh kebelakang dye amat terkejut org yg melingkari pinggang nye adalh...

jihyo:c-chen a-apa awk buat ni*takut*

chen:aq tgh peluk ko lh buat ap lagi*hidu rambut jihyo sambil mengerat kn lagi pelukannye*erm wanginye rambut ko

jihyo:weyh lps lh!!rimas ko tau!!*nk leps kn diri dari pelukan chen tpi chen lebih pantas chen memerangkap jihyo dgn kedua tngn nye.

sekarang muka jihyo dengan chen teramat lh dekat smpai jihyo boleh merasakan nafas chen.

jihyo:ap slh aq..smpai ko wt aq cmni??

chen:sbb ko brani melawan aq mse ko backup jackson so aq nk bls dendam*sambil mengusap pipi gebu jihyo*

jihyo:weyh lps lh nnty org nmpk.

chen:kn semua org dh balik kt dlm klas ni tinggal aq ngn ko je*jilat bibir dan pandang jihyo dgn pandangan byuntae*

jihyo:*takut*

chen memandang bibir jihyo makin lama chen mendekat kn bibir nye ke bibir jihyo dan.....pukk chen mengerang menahan sakit di perut setelah di tumbuk dgn jihyo segera berlari sepantas kilat meninggalkn chen yg kesakitan tanpa rasa belas kasihan.

chen:pompuan ni main kasar nmpk aduh sakit nye perut aq.

jihyo:sebaik aq sempat lari klau x hbis aq kene ngap ngn chendol tu

3 minit kemudian kereta appa jihyo pon smpai.

SOMEONE POV

??:pompuan x gune berani btol ye ko dekat ngn bf aq ..siap ko aq keje kn!!!

MIAN SANGAT KLAU PENDEK N X BEST SORRY SYE DH USAHA SEBAIK MUNGKIN UTK BUAT FF NI.

vote and comment.

I HATE YOU MR.TROLLDove le storie prendono vita. Scoprilo ora