Timur yanıma geldi. Bu gün kavganın olduğu o yerdeydim. Biraz ileride Erva beni bekliyordu. Timur bana yaklaştı.
-- Hoşgeldin cici kız
-- Ne istiyorsun neden beni buraya çağırdın numaramı nereden bul-
Baş parmağı ile dudaklarıma dokunup beni susturdu.
-- Bak çok fazla soru soruyorsun. Fazla merak iyi değil, bu bir abi tavsiyesi olsun.
(Abi tavsiyesiymiş, ne sanıyor bu kendini.)
--- Gidiyorum ben, ne söyleyeceksen bir an önce söyle. Dedim.
---Aslı; onun bir derse ihtiyacı var ve bu konuda bana yardım edeceksin.
---hıhı aynen, bu muydu, geri zekalı.
Arkamı döndüm gidiyordum, kolumdan tuttu beni kendine yaklaştırdı, kalbim sinirden böyle atıyordu sanırım.yutkundum.
--yardım eder misin, demedim cici kız yardım edeceksin. Bir şey yapmayacaksın ben yaptıracağım, dedi.
Kendimi ondan çektim.
--kuklaya benzer bir halim olmadığına eminim.(evet iğrenç bir cümleydi.)
Aşağı doğru bakarak kafasını iki yana salladı, güldü ve uzaklaştı.
Ondan sonra ve bir sonraki günler sürekli yanıma geldi. Aslı denen kız her gün sinirden ölüyordu diyebilirim. Ondan sonraki bir ay boyunca sadece okulda numaradan sevgiliydik. Herkes hayretler içerisindeydi. Neydi bu, benim gördüğüm egoist aptal çocuk buradaki birçok kişinin fazlasıyla ilgisini çekiyordu. Timur böyle biriydi gerçek olan kimse yoktu hayatında herkes yalancıktı ve kızlar ondaki bu gizemden hoşlanıyordu. Vücudu ve gülüşü etkileyici olabilirdi ve çok güzel kokuyordu, fakat kimseyi sevemezdi, bunu bir aydır o kadar iyi anlamıştım ki. Giyimi, konuşması her şeyiyle yürüyen bir egoydu. Bu soğuk havalarda bile incecik dar kıyafetler giyerdi. Ama aradığım hayallerimdeki o kişi değildi. Siyah gözleri bana huzur vermiyor, korkutuyodu, dibsiz kör bir kuyuya çekiyordu beni, ve Gamzeleri her kıvrıldığında her güldüğünde sebebsiz bir öfke sarıyordu tüm vücudumu. Evet çok fazla Ecrin' in deyimiyle hoşlantı belirtileri gösteriyordum. Fakat hayır hoşlanmıyordum. Ve bu saçma evcilik oyunundan kurtulmak istiyordum. Bütün gecemi bunları düşünerek geçirdim. Ertesi gün Timur yanıma gelmedi. Okul çıkışı onu gördüm ve kafamı çevirdim. Yanıma geldi kolumdan tutup beni sapa bir yere doğru çekiştirdi.
-- Artık bana bakma, benden uzak dur. Neyse işte herşey bitti, teşekkür ederim cici kız, dedi ve güldü.
--iyiii demekle geçinebildim.*
Bir hafta geçmişti. Timur yoktu. Hiç tanımadığım bir çok kız bana neden ayrıldığımı soruyor, hiç tanımadığım bir çok erkek bana teselliye geliyordu.
Ecrin ve Erva herkesi benden uzak tutuyordu. İki haftalık bir sürenin ardından eski hayatıma geri dönmüştüm. Bu süre boyunca Timur' u her gün başka bir kızla görüyordum. En çok ta Aslı denen O kendini bir şey sanan aptal kızla, Tamam bitmesini bende istiyor olabilirim, fakat şu an kullanılmış olmak bana acı veriyordu. Timur ona bir ders vereceğiz dediğinde durumun onu kıskandırmak olduğunu anlamıştım. Evet şu an düşünüyorum da: Erkekler gerçekten fazla aptallar. Hayır ben erkek olsam kesin o kıza geri dönmezdim. Bu ona daha büyük ders olurdu. Hem sevmiyorsun da, yada seviyor muydu, şu an bu düşünce zihnimde yankılandı. Herkesin aptalca peşinden koşturduğu bu aptal çocuk ve kendini bir şey zanneden bu kız. Evet gerçekten tam anlamıyla yakışan bir çift olmuşlardı, buna bir lafım yok. İçimde bir kıskançlık yok ama beni bu oyuna katmış olmanın bedelini o Timur denen aptal çocuk fazlası ile ödeyecekti. Şu andan itibaren kendime söz vermiştim.
Ertesi gün okula gittiğimde bütün sinirlerimden arınmıştım. Sırama geçtim.ve Ecrin yanıma Erva ise önüme oturdu. Gülümsedim ve Günaydın dedim. Ecrin bana baktı;
--- iyi misin Esila ?
--- iyiyim canım, sen nasılsın
--- noldu sana
--- yok bir şey Ecrin ne var ki ?
--- iyi olmalısın zaten.
Erva araya girdi,
---ya en çok bu huyunu seviyorum işte güçlüsün ve hemen eski haline dönebiliyorsun.
--- senden öğrendim ponçik.
Neyse düşüncelerimi ve yapacaklarını onlara anlattım. Erva her zamanki gibi bana karşı çıktıysa da her zaman yanımdalar dı.
İyi ki dostlarım vardı. Ve iki tanelerdi.
---Okul çıkışı beraber birlikte bir şeyler yapalım.
Erva ve Ecrin aynı anda
---oluuur.
--- ya diyorum ki kısır çay mı yapsak,çikolatalı süt le cici bebe mi yada yada abur cubur ve film.
Ecrin;
--- ya hepsini yapsak olmuyor mu?
Erva;
Bence abur cubur.
Neyse okul çıkışı hep beraber bize geldik. Bir sürü abur cubur aldık, konuştuk, ve bir sürü gıybetin ardından: yeni scorplar izlemeye koyulduk. Cidden stres atmıştım. Erva' yı akşam uğurladım. Ecrin ise bu akşam bende kalacaktı. Babam yine bu akşam gelmezdi, annemde geldiğinde çoktan uyurduk. Evimizin konumu nedeniyle istediğimiz kadar gürültü yapabiliyorduk. Neyse yeterince yorulduk ki yatağa yattım Telefonuma 4 tane mesaj gelmiş. İkisi Erva' dan dı. Eve vardım. ve unutuldum mu? yazmış.Diğer İkisi fatura bildirimiydi. Tam Erva ya Cevap yazarken, Timur aradı cağrıyı elimle yanlışlıkla red etmiş bulundum. Neyse ki Tekrar çalıyordu, ellerim buz kesmişti, Ecrin telefonu elimden aldı, ve açtı.
---Buyurun Timur bey
--- konuşmamız lazım.
--- Esila şu an müsait değil, ve bir daha rahatsız etmezsen seviniriz.
--- bak bir dakika lüt-
Ecrin telefonu kapattı.
Ecrine sinirlenmiştim, neydi bu.
Ecrin bana baktı;
--- bak Esila bu çocuğa aşık falan olacaksın bir daha senle uğraşamam ayrıca bana avanak avanak bakma. Ne yani konuşamayacaktın zaten.
---Ecrin keşke napıp napmıyacağıma ben karar verseydim ayrıca. Ayıp yani yaptığın gerçekten ayıp konuşmak istemiyorum.
--- iyi al ara korkma ayıp falan değil hala seni yüzsüz yüzsüz arıyor, sende utanmadan en yakın arkadaşına onu savunuyorsun. Korkma ayıp falan olmaz. (Ecrin çantası ve montunu alıp kapıya yöneldi.)
--- Ecrin bak bana trip atmayı kes, gel şuraya bu saatte gidemezsin. Gel özür dilerim.
--- işte başıma bir şey gelir de sende kurtulursun.
--- Ecrin saçmalama. Güzelim, canım aşkım, ay şunun güzelliğine bak hem aaa!! sana hediyemi vermeyi unuttum.
--- istemiyorum
--- Tamam ama gel, istemeden de olsa al
---bana ne Esila,git Timura ver hediyeni.
--- Tamam hadi tamam.
Neyse ki zar zor ikna etmiş bulundum.
Bu kız bu kadar sinirli ve asabi olmak zorunda mı???
Ecrin böyle biri gerçekten haksız bile olsa onu haksız çıkarmak imkansız, tam anlamı ile bir hayat törpüsü...
Timur o gece bir daha aramadı, Ne söyleyeceğini gerçekten merak etmiştim. Ama hayır Esila kendine gel. O seni kullandı hemde o Aslı denen şapşal kız için. Evet ne söyleyecekti, yada ne söyleyecek bunu zaten öğreneceğim. Ayrıca iyi oldu. Gerçekten Ecrin' inde dediği gibi onun ne kadar yüzsüz olduğunu görmüştüm. ve bu sefer yüzsüzlük yapan ben değildim. Bir de şöyle bir şey var ki Aslı her ne kadar çok güzel bir kız olsa da aptal. Ayrıca öyle bir çocukla olduğu için seviyesiz ve midesizin teki. Hem bide Aslı benden baya kısa Timur da benden baya uzun yan yana; Edi ile Büdü, deve ile cüce gibiler gerçekten yakışmıyorlar ve o çocuk asla bir daha benden daha iyisini bulamayacak.
**
Ertesi gün okula gittim. Gözlerim tabiki Timur' u arıyordu. Tam dalgın dalgın etrafıma bakarken, Aslı koluma çarptı ve sarsıldım. Ona sinirle bakarak Nabıyorsun !!! dedim ama bana cevap vermedi. Ecrin ve Erva iki taraflı koluma girdiler ve beni çekiştirdiler o sırada gözleri kısık ve buradan bile kıp kırmızı olan gözleriyle bana Bakan Timur' u gördüm. Yanıma geliyordu kafamı çevirip ters yöne ilerledim. Timur önüme geçti ve konuşmak istediğini söyledi. Tekrar kafamı çevirdim. Ve ona hiçbir cevap vermeden okul kapısına yöneldim. Timur kolumu tutu.
--- Esila lütfen.
--- Adımı biliyorsun, ne güzel. Keşke beni de tanısaydın. Konuşmak istemiyorum. İstemeden bana yaptırdıklarının da limiti çoktan doldu. Defol!!!
Arkasını döndü ve uzaklaştı ama bu ağır olmuştu ve kötü hissetmişim.
Sınıfa girdim kafamı koydum ve 3 ders hiç kaldırmadım. Kendimi hala kötü hissediyordum. iyi yapmıştım o bunu çoktan haketmişti. Ama ben sorunları böyle halledmemeliydim. Öğlen arası tuvalette gidicem siz yemeğe inin dedim Erva ve Ecrin e.
Erva;
--- yine uyut madın kızı dimi Ecrin.
--- hayır Erva onu sen yapıyorsun gayet fosur fosur uyudu.
Ben çoktan gerisini duyamayacak kadar uzaklaştım. Ve kendimi okulun arkasında, bir ağaçlıkta buldum.
Napacaktım. Noluyordu, dobra ve duygusuz Esila'ya, düşünmemeliydim.
Düşündükçe üzülüyor ve böyle aptalca duygusallaşıyordum. Kalktım ve okula yöneldim. O sırada ağlayan bana bakan bir adet Timur karşımdaydı, dönüp gidecektim. Ama nedense yapamadım,yanına da gitmedim, öylece kaldım. Bir kaç saniye. Kendimi zorladım, ve ona arkamı dönmüş bulundum.
İnce naif bir ses ile Timur;
---okul o tarafa değil cici kız, daha fazla ilerlersen kaybolabilirsin. Daha kötüsü... dedi ve tıslarcasına güldü.
Arkamı döndüm ve;
--- neymiş daha kötüsü
---yanii burası dağ başı ve bir orman,dedi.
--- haha kurt çakal gibi hayvanlar burada olmaz bikere. Dedim ve tekrar arkamı döndüm.
--- iyi sadece onlardan korkuyorsan sorun yok, ama köpek, yılan zehirli böcek ne biliyim işte sen bilirsin.
Evet sırf ona inat olsun diye o taraftan gitmek istiyordum. Ama haklıydı. İnadımdan vazgeçip ona döndüm iyi diyip onun yanından okula gidecektim. Kolumu tutu bana yaklaştı yine kahrolasıca kalbim lüzumundan fazla atıyordu. Timur bana yaklaşıyordu evet beni öpecekti, napacaktım rezil olabilirdim. Daha önce kimseyi öpmemiştim. Filimlerde nasıl oluyordu... düşünürken telefonum çaldı. Hızlıca koşturarak ondan uzaklaştım ve telefonumu açtım.
Ecrin; neredesin ?
--- geliyorum.
--- Tamam çabuk ol seni öldüreceğim Esila.
Telefonu kapattı. (Acaba ben ona napacaktım, biraz önce gerçekten onla öpüşecektik öyle mi? ) Allah ım sana geliyorum. Bir yandan da küt küt atan kalbim, bana bak kalp misin nesin yeter bence de yeter.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON TESADÜF
Teen FictionEsila genç bir kız hayatı boyunca erkekler hakkında hiçbir bilgi edinmemiş saflığı ve tecrübesizliğini yaptığı çocukluklarla örtmeye çalışır ilk kez aşık olduğunda yaşadığı pişmanlık sebebiyle bir daha kimseyi hayatında istemez fakat karşısına çıkan...