Cry Baby jedné noci probudil ženský vzlykot a tatínkovy tlumené výkřiky.
"Zase nějaká hádka tatínka s maminkou" pomyslela si Cry Baby.
Cry Baby už chtěla znovu usnout, ale uslyšela smrtelně vyděšený výkřik nějaké ženy, která nebyla maminka. Uplakaná dívenka se rozhodla jít se podívat, co se děje. Vylezla zpod peřiny a docupitala ke dveřím. Chvilenku počkala až se vše uklidní a vydala se na průzkum.
V jídelně, odkud se šramot ozýval, bylo pouze krvavé bílé prostěradlo. Dívka pod něj nahlédla a spatřila tatínkovy mrtvolně pohaslé oči plné mrazivého vyděšení a zoufalosti.
,,To musí být jen zlý sen! To nemůže být pravda!" rozplakala se Cry Baby a klečela u tatínkovy mrtvolné hlavy. V tom uslyšela kroky blížící se k ní zezadu. Někdo nebohé holčičce přiložil nějaký hadřík k ústům. Někdo s maminčiným parfémem. Pak Cry Baby usnula.
Cry Baby se probudila ve své posteli přivázaná za ruce silnými provazy. U nohou postele stála maminka s hrníčkem v ruce.
,,Maminko, co se stalo?! Prosím, že tatínek není mrtvý a to vše byl jen sen!" znovu se rozbrečela Cry Baby.
,,Zmlkni a neskuč, vypij to, a bude ti líp!" podala dívence hrníček s neznámou tekutinou, která nevoněla zrovna nejlépe. Cry Baby se začala zmítat, ale maminka byla v přesile a nalila dívence podivnou tekutinu do úst dívenky. Tekutina chutnala podobně jako přesnídávky, kterými ji krmila maminka v jejím batolecím věku, jen trochu horší. Cry Baby znovu usnula.
Dívenku probudily paprsky slunečního svitu nového dne. Na zápěstí měla otlačeniny jako od provazu.
,,Cry Baby, snídaně!" volala maminka ze zdola. Dívenka vylezla zpod peřiny a seběhla po schodech do jídelny. Sedla si na své obvyklé místo vedle bratříčka a maminky.
,,A kde je tatínek? Nebude s námi snídat?"zeptala se Cry Baby.
,,Bůhví, kde lítá..."zavrčel bratr.
,,Že tě pusa nebolí! Děti, tatínek vám vzkazuje, že vás má moc rád, ale musí odejít." povzdechla si maminka.
,,Kam?" špitla dívka.
,,To mi neřekl..."sklopila pohled maminka.
,,No, a co dnes plánujete, děti?" pokračovala.
,,Dnes je ve městě Karneval, s kamarády jsme se domluvili, že bychom se tam šli podívat. Cry Baby, nechceš jít taky?" řekl nepřítomně syn.
,,Ano! Maminko, můžu?" rozveselila se Cry Baby a pohlédla na maminku.
,,Ale jistě!" usmála se maminka.
,,A...maminko, proč je ten nůž na lince tak krvavý?" optala se dívka.
,,Já...jen jsem se ošklivě řízla, nic to není a teď jez!" pokusila se maminka o falešný úsměv.
Blood still stains when the sheets are washed.
Sex don't sleep, when the lights are off.
Kids are still depresed, when youd dress them up
and syrup is still syrup in a sippy cup.
ČTEŠ
Cry Baby
General FictionDívenka jménem Cry Baby nikdy nezažila nic pěkného. Příběh podle albumu Cry Baby od Melanie Martinez. #8 v Obecná fikce