Kai vaikčiojome Andrew man davė kažkokį voką, jo viduje buvo čekis fotografavimuisi. Aš nustebau:
- Čia man?
- Tap gražuole, šiandien po pietų. 16:00!-pasakė Andrew.
- Aš...
Aš nežinojau ką sakyti. Tiesiog jį apkabinau ir pabučiavau. Jau buvo 11:30. Jis mane palgdėjo. Grįžusi namo viską papasakojau mamai. Tada pasikviečiau Loren. Aš jai viską taip išpasakojau. Ji į mane žiūrėjo ir staiga nufotografavo.
Aš sustojau pasakojus.- Nesusilaikiau, tu tiesiog taip mielai pasakojai. Aš ir nufotografavau.
Na, o aš viską pasakojau toliau. Kai baigiau pasakoti, aš pažiūrėjau į laikrodį. Jis rodė 14:25. Aš nulėkai į vonią susiruošiau, o tada su Loren rinkomė ją man apsirengti. Pagaliau išsirinkom. Buvo 15:35. Aš greitai susiruošiau ir išėjau. Loren išėjo į namus. Andrew jau laukė prie savo mašinos.
Mes pradėjome važiuoti. Kai atvažiavome įėjome į foto studiją. Fotografas yra Andrew geriausias draugas. Praėjo gal valanda. Nuotraukų buvo daug, bet iš jų man trys gražiausios.
19:00
Mes su Andrew ėjome pasivaikšioti.
- Na tai dabar mes abu nusifotografuojame!-pasakė Andrew.
- Gerai.?!-atsakiau aš.
Jis pastatė telefoną prie sienos. Užstatė laikmatį ir greitai mane pakėlė.
Tą nuotrauką jis įkėlė į Instagram'ą. Jis mane palydėjo namo. Mes apsikabinom, pasibučiavom ir atsisveikinom.
Pas mane atėjo Loren. Šiandien ji pas mane nakvos. Aš jai papasakojau apie šiandienos įvykius ir rodžiau nuotraukas. Jau 22:00, mes žiūrim filmą. Loren apsirengusi pižama, aš turiu tokią pačią. Abidvi buvom vienodos. Kai buvo 23:30 mes užmigome.
Rytas
Kai pasikėlėme mes su Loren nulipome į virtuvę. Ten mano mama darė pusryčius. Kai papusričiavome. Išvažiavome į mokyklą. Ten buvome pasitiktos Andrew ir Zach. Zach yra Loren vaikinas. Apie jį aš jums nieko nepasakojau. Loren su Zach bendrauja jau metus. Jie kartu lankė darželį, mokyklą, bet nežinojo, kad taps pora. Zach ją įsimylėjo aštuntoje klasėje. Ir nieko nelaukęs prisipažino meile jai. Jie ėmė susitikinėti ir t.t. Na ir dabar jie pora! Jie mus pasitiko ir nusivedė į klasę.
Jau penkta pamoka. Sėdim matematikos pamokoje ir piešiam su Loren. Praėjus pamokom Loren išsivežė Zach. O mes su Andrew ėjome į namus. Nuėje pas mane mes sėdėjom ir naršėm telefone. Na aišku dar nusifotografavome. Tą nuotrauką įkėliau į Snapchat'ą
21:30
Andrew mane nusivedė ant stogo. Ten pasitiesėm pledą, atsigulėm. Stebėjom žvaigždes. Dangus buvo toks gražus. Mes susikabinom rankom. Mes nuėjome miegoti.
Pabudusi ryte, su Andrew pavalgėme. Nuvažiavom į mokyklą. Ten visi stovėjo prie informacijos lentos. Kabėjo skelbimas, kuriame buvo kviečiama į mokyklos šokius. Bus renkami šokių karalienė ir karalius. Visi ieškojo porų su kuo galės šokti. Aš jau turėjau!
Isabella. Mokyklos fyfa. Esa mananti mokyklos "KARALIENĖ". Aišku ji norėjo tapti šokių karalienė. Tuti vaikiną Luke. Kai tik atėjau į mokyklą ji iškart į mane piktai žiūrėjo.
Po pamokų su Andrew nuėjome į mokyklos salę ir bandėm šokti. Mums labai gerai sekėsi. Staiga pro salę praėjo Isabella. Pamatčiusi, kad mums labai gerai sekasi, ji įžengė į salę ir garsiai pasakė:
- Tik pažiūrėkit kas šoka! Ar tik ne naujokė Kristen, su savo prinsu Andrew.
- Ką tu čia darai?-pasakiau,- mes tik mokinamės šokti ir aš jau ne naujokė.
Isabella apsisuko ir su kitomis merginomis išėjo. Baigę šokti mes su Andrew išėjome iš salės. Kai ėjome kolidoriumi, Isabella visur prikabino skelbimus. Ten buvo parašyta...
********************************
Tai vat. Jau 12 dalis, ilga, bet žinau, kad ilgai nerašiau.Vote, myliu💟💗💓 .
YOU ARE READING
Promise
RomanceKristen yra 17 metų. Neseniai ji atsikraustė į Los Angelą su savo šeima. Ji susipažina su savo kaimyne Loren. Kitą dieną Kristen eina į mokyklą, ji truputį jaudinasi, nes tą dieną Loren nebus, o ji pirmą kart toje mokykloje. Kristen susipažina su va...